نتایج هفته اول لیگ برتر؛

گلباران تراکتور به دست گل گهر؛ استقلال با غلبه بر هوادارِ تازه وارد استارت زد!+ عکس و ویدیو/ نتایج و جدول

در ادامه هفته اول لیگ برتر فوتبال تراکتور با نتیجه سنگین ۴ بر یک مقابل گل‌گهر شکست خورد و استقلال با یک گل هوادار را از پیش رو برداشت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس،  در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتبال در هفته اول تراکتور با نتیجه 4 بر یک مقابل گل گهرسیرجان شکست خورد. شاگردان فرهاد مجیدی هم با یک گل مقابل تیم تازه لیگ برتری شده هوادار پیروز شدند.

استقلال یک - هوادار صفر

دیدار تیم‌های استقلال و هوادار در اولین هفته از لیگ برتر ساعت ۱۸:۰۰ در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر استقلالی‌ها به پایان رسید. در دقیقه ۲ پاس در عمق ارسلان مطهری به امیرحسین حسین زاده در مصافی تک به تک بی نتیجه بود و مدافع هوادار این توپ را دفع کرد. در دقیقه ۷ شوت جعفر سلمانی از زاویه بسته را مسلم حق شناس مهار کرد. یک دقیقه بعد سانتر وریا غفوری و ضربه سر سبحان خاقانی به شکلی خطرناک و با فاصله‌ای کم به تور کنار دروازه برخورد کرد. در دقیقه ۱۳ شوت پر قدرت نیما انتظاری از پشت محوطه جریمه با واکنش حسینی به کرنر رفت. در پایان نیمه اول هیچ کدام از دو تیم نتوانستند دروازه حریف را باز کنند تا بازی در این نیمه با تساوی بدون گل به پایان برسد.در شروع نیمه دوم و در دقیقه ۴۷ شوت سبحان خاقانی از بالای دروازه هوادار به بیرون رفت.  در دقیقه ۴۸ شوت جعفر سلمانی در محوطه جریمه را مسلم حق شناس مهار کرد. در دقیقه ۵۳ ارسلان مطهری در محوطه جریمه توسط مسلم حق شناس سرنگون شد و داور بازی اعلام پنالتی کرد. وریا غفوری در ادامه ضربه خود را وارد دروازه هوادار کرد اما داور تکرار این ضربه را اعلام کرد. ضربه دوم پنالتی وریا غفوری را این بار حق شناس دفع کرد و در برگشت شوت استقلالی‌ها نیز توسط دروازه‌بان هوادار مهار شد. در دقیقه ۵۹ شوت زمینی جعفر سلمانی از پشت محوطه جریمه در گوشه دروازه هوادار جای گرفت تا استقلالی‌ها از حریف خود پیش بیفتند. پس از چند موقعیت ناقص، شوت امیرحسین حسین زاده در دقیقه ۶۵ با واکنش حق شناس به شکلی خطرناک به کرنر رفت. در دقیقه ۶۹ شوت مستقیم معین عباسیان از روی ضربه کاشته توسط حسینی به کرنر رفت. ارسال مهدی پور به روی دروازه به جعفر سلمانی رسید و ضربه این بازیکن با واکنش حق‌شناس راهی کرنر شد. در ادامه فشار حملات شاگردان رضا عنایتی بیشتر شد اما در گلزنی موفق نبودند تا این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر آبی‌پوشان به پایان برسد.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند، محمد دانشگر، آرش رضاوند، زبیر نیک نفس، وریا غفوری، جعفر سلمانی، سبحان خاقانی، امیر حسین حسین‌زاده و ارسلان مطهری.

ترکیب هوادار: مسلم حق‌شناس، دانیال کردستانی، حسین صادقی، محمد قاضی، پیمان میری، معین عباسیان، نیما انتظاری، محمد ستاری، محمد حسینی، محسن طرحانی، مهدی عبدی.

 

 

استقلال هوادار سیاوش یزدانی

استقلال هوادار سبحان خاقانی محمد قاضی

استقلال هوادار امیرحسین حسین زاده نیما انتظاری

استقلال هوادار محمد دانشگر

استقلال هوادار

استقلال هوادار مهدی مهدی پور

استقلال هوادار امین قاسمی نژاد

استقلال هوادار

استقلال هوادار حسین صادقی

استقلال هوادار جعفر سلمانی محسن طرحانی

استقلال هوادار

استقلال هوادار امیرحسین حسینی سبحان خاقانی نیما انتظاری

استقلال هوادار وریا غفوری

هوادار تهران

 

گل گهر سیرجان 4- تراکتور یک

تیم‌های فوتبال گل‌گهر سیرجان و تراکتور به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۴ بر یک به سود گل‌گهر به پایان رسید. در این دیدار که در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان برگزار شد، امین پورعلی، سعید صادقی (دو بار) و تبریزی گل‌های گل‌گهر را به ثمر رساندند. تک گل تراکتور هم توسط عباس‌زاده به ثمر رسید. شاگردان قلعه‌نویی در این دیدار خیلی زود در دقیقه ۱۲ توسط امین پورعلی به گل نخست رسیدند. این بازیکن پس از دریافت پاس خوب مهدی تیکدری، از زاویه بسته اقدام به شوت‌زنی کرد که منجر به باز شدن دروازه تراکتور شد. سه دقیقه بعد اشتباه عجیب مدافعان تراکتور توپ را در اختیار سعید صادقی قرار داد که این بازیکن از پشت محوطه جریمه شوتش را روانه دروازه اخباری کرد که توپ پس از برخورد به مدافع تراکتور وارد دروازه سرخ‌پوشان تبریزی شد. گل‌گهری‌ها که موتورشان روشن شده بود در دقیقه ۲۱ به گل سوم رسیدند. در این صحنه یونس شاکری با استفاده از استپ سینه مدافع تراکتور را دریبل زد و پاس کات بک داد که پاس این بازیکن به تبریزی رسید و او دروازه تراکتور را باز کرد. شاگردان قلعه‌نویی که دست بردار نبودند در دقیقه ۳۸ روی ضد حمله و کار تاکتیکی خودشان را به محوطه جریمه تراکتور رساندند و سعید صادقی دروازه خالی حریف را برای بار چهارم باز کرد. در این بازی گل‌گهر چند موقعیت دیگر هم داشت که می‌توانست به گل تبدیل شود اما واکنش‌های اخباری مانع از سنگین‌تر شدن شکست تراکتور شد. تراکتور هم یکی، دو موقعیت خوب به دست آورد که از آن استفاده نکرد تا این که در دقیقه ۸۵ محمد عباس‌زاده روی یک ضد حمله از مدافعان گل‌گهر پنالتی گرفت و تک گل تراکتور را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. با این نتیجه فعلا گل‌گهر با ۳ امتیاز صدرنشین لیگ برتر شد و تراکتور هم بدون امتیاز در قعر جدول رده‌بندی قرار گرفت.

 

گل گهرسیرجان

تراکتور گل گهرسیرجان

تراکتور گل گهرسیرجان

تراکتور گل گهرسیرجان

 

صنعت نفت آبادان صفر- ذوب آهن یک

در ادامه مسابقات هفته نخست لیگ برتر فوتبال از ساعت 18 تیم‌های صنعت نفت آبادان و ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند. این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود ذوب‌آ‌هن به پایان رسید. تک گل این مسابقه را عارف رستمی در دقیقه 91 به ثمر رساند.

 

 

برنامهو نتایج هفته اول
تیم نتیجه نتیجه تیم تاریخ ساعت
پیکان 0 0 نفت مسجد سلیمان سه شنبه 27 مهر 16
پدیده مشهد 0 0 آلومنیوم اراک سه شنبه 27 مهر 16
نساجی مازندران 1 0 فجرسپاسی سه شنبه 27 مهر 16
سپاهان 2 0 مس رفسنجان سه شنبه 27 مهر 18
گل گهر سیرجان 4 1 تراکتور چهارشنبه 28 مهر 16
استقلال 1 0 هوادار چهارشنبه 28 مهر 18
صنعت نفت آبادان 0 1 ذوب آهن چهارشنبه 28 مهر 18
فولاد     پرسپولیس جمعه 30 مهر 18

 

5435

دیدگاه تان را بنویسید