جی پلاس؛

آخرین اخبار استقلال و پرسپولیس| واکنش گل‌محمدی به تمدید قراردادش/ قطع همکاری مجیدی با 2 پزشک!

فرهاد مجیدی چند روزی است عذر 2 عضو کادر پزشکی تیم فوتبال را خواسته و به جای این نفرات دو نفر دیگر در تمرینات این تیم شرکت می کنند.

لینک کوتاه کپی شد

 گروه ورزشی جی پلاس،  آخرین اخبار امروز یکشنبه 18 مهر 1400 درباره باشگاه های پرسپولیس و استقلال را در ادامه می خوانید.

اخبار باشگاه استقلال

بازگشت روزبه چشمی به استقلال

روزبه چشمی، بازیکن فصل گذشته ام‌صلال قطر به استقلال پیوست.

وی دو نایب قهرمانی در لیگ برتر و یک قهرمانی در جام حذفی با استقلال را در کارنامه خود دارد.

چشمی به استقلال پیوست

مجیدی عذر 2 عضو گروه پزشکی استقلال را خواست

سرمربی تیم فوتبال استقلال چند روزی است عذر 2 عضو کادر پزشکی تیم فوتبال را خواسته و به جای این نفرات دو نفر دیگر در تمرینات این تیم شرکت می کنند.

امیر مهریزی و وحید قربانی 2 عضو گروه پزشکی و ماساژورهای استقلال مدتی است در تمرینات این تیم شرکت نمی کنند و از این تیم جدا شده اند. مهریزی سالها در تیم استقلال فعالیت می کرد و قربانی از زمان هدایت علیرضا منصوریان به این تیم اضافه شده است.

حضور بازیکنان استقلال در تست پزشکی 

بازیکنان تیم فوتبال استقلال امروز در تست پزشکی پیش فصل  شرکت کردند. استقلال در روز 28 مهر در اولین مسابقه خود در لیگ برتر به مصاف تیم هوادار تهران خواهد رفت.

عکس هایی از این تست  پزشکی را در زیر مشاهده می کنید:

14000718000069_Test_NewPhotoFree

14000718000066_Test_NewPhotoFree

14000718000065_Test_NewPhotoFree

محل جدید تمرینات استقلال مشخص شد

تیم استقلال که روز گذشته در دیداری تدارکاتی به مصاف پیکان رفت و به تساوی 2-2 دست یافت، امروز تمرین نمی‌کند و فرهاد مجیدی به بازیکنان استراحت داده است. مسئولان باشگاه استقلال با مجموعه صنایع دفاع به توافق رسیدند و قرار است تمرینات آبی‌ پوشان در صورتی که این مجموعه آماده باشد، از دوشنبه در این مکان برگزار شود. 

اخبار باشگاه پرسپولیس

واکنش گل‌محمدی به تمدید قراردادش با سرخ پوشان

یحیی گل‌محمدی درباره تمدید قرارداد 2 ساله خود با باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: خیلی خوشحال هستم 3 سال دیگر با تیم پرسپولیس و هوادارانش هستیم. از صدری و اعضای هیات مدیره به دلیل اعتمادشان به من تشکر می‌کنم. البته افتخاراتی که در یکی دو سال گذشته کسب شد مدیون هواداران و حمایت آنها هستیم.

سرمربی سرخ‌پوشان افزود: امیدوارم در سال‌های آینده هم اتفاقات خوبی بیفتد و همچنان این حمایت‌ها ادامه داشته باشد. واقعا روز گذشته افتخار بزرگی نصیب من شد. امیدوارم بتوانم مثمرثمر باشم و به عنوان یکی از اعضای کوچک باشگاه بزرگ پرسپولیس با توکل بر خدا کارهای بزرگی انجام بدهیم.

باشگاه پرسپولیس خواستار ارسال تاییدیه AFC برای هتل محل اقامت

 

باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا با اعلام این مطلب که هتل محل اقامت خود را مشخص کرده‌اند خواستار ارسال تاییدیه‌های مورد نیاز از سوی کنفدراسیون برای انجام امور پذیرش و پرداخت هزینه‌های هتل، با توجه به روال کاری موجود شد.

امیرعلی حسینی، مدیر امور بین‌الملل باشگاه، در این ارتباط  گفت: ما قبل از این در نامه‌ای به کنفدراسیون، خواستار مشخص کردن هتل‌های مورد تایید شدیم. کنفدراسیون هم در پاسخ، تعدادی از هتل‌ها را مشخص کرد و سپس یک مسوول در فدراسیون فوتبال عربستان برای انجام امور جاری به ما معرفی شد. بعد از بررسی‌هایی که انجام شد و با توجه به نظر موافق کادرفنی، یکی از هتل‌ها را انتخاب کردیم.

وی افزود: با مسوولان هتل هم هماهنگی‌های کاملی به عمل آمد ولی روال این است که در ادامه، کنفدراسیون باید برای پذیرش و همچنین پرداخت هزینه‌ها از محل مطالبات پرسپولیس و از طرف پرسپولیس، تاییدیه بدهد. نامه‌نگاری‌ ما بر همین اساس بود. البته کنفدراسیون تاییدیه را برای فدراسیون فوتبال عربستان می‌فرستد و آنها  مراتب را به هتل منتقل می‌کنند.

دیدگاه تان را بنویسید