والیبال قهرمانی جهان| اظهارنظر هلندی ها بعد از پیروزی مقابل ایران

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال هلند مسابقه با ایران را بسیار سخت ارزیابی کرد و گفت: ایران تیم قدرتمند و باکیفیتی است و با کمی شانس مقابل این تیم پیروز شدیم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیس ترهورس پس از پیروزی تیمش مقابل ملی‌پوشان والیبال ایران اظهار داشت: بازی دشواری را پشت سر گذاشتیم. در این مسابقه با سرویس های خوب و دفاع های عالی، ایران را تحت فشار گذاشتیم و موفق شدیم به پیروزی دست پیدا کنیم. در ابتدای ست چهارم و با توجه به برتری دو بر یک هلند در ست شماری، تیم ملی والیبال ایران تمام ظرفیت خود در سرویس به شکل خوبی به کار گرفت و توانست تیم برتر میدان باشد. اما در ادامه ما این روند را معکوس کردیم و در سرویس و دفاع به ایران فشار آوردیم. همچنین توپ های بیشتری را در دفاع لمس کردیم و این موجب شد امتیازهای پیاپی زیادی کسب کنیم تا برنده این ست و این دیدار باشیم.  از تیم ایران قبل از این مسابقات و از لیگ ملت‌ها شناخت خوبی داشتیم. از این موضوع به خوبی آگاه بودیم که تیم ملی والیبال ایران تیمی بسیار قدرتمند و با کیفیت است. شاهد این موضوع بودید که هر دو تیم به سختی تا پایان دیدار برای کسب پیروزی مبارزه کردند و در نهایت هلند با کمی شانس به پیروزی رسید.

فابیان پلاک پس از پیروزی سه بر یک هلند مقابل ایران گفت: بازی بسیار سختی بود. در ست اول کار ساده ای نداشتیم اما توانستیم بازی را مدیریت کنیم. اما در ست دوم ایران فوق العاده کار کرد و نتوانستیم تیم ملی والیبال ایران را متوقف کنیم.  در ست سوم هر دو تیم عملکرد برابری ارائه کردند اما تیم هلند با خطای کمتر توانست فاتح این دست باشد. در ست چهارم نیز تیم ملی ایران شروع خوبی داشت. چرا که این تیم از بازیکنان خوبی بهره می‌برد و کیفیت خیلی خوبی دارد. اما موفق شدیم مشکلات خود را برطرف کرده و دوباره به بازی برگشتیم و پیروز شدیم.  سعی کردیم کمی در انجام کارهای ساده بهتر عمل کنیم و کمی شانس نیز داشتیم. چرا که در این مواقع تنها عملکرد خوب نمی تواند تضمین کننده پیروزی باشد.

دیدگاه تان را بنویسید