پوکر گواردیولا در ناکامی صعود به نیمه نهایی/ پپ: باید این طلسم را شکست

سرمربی منچسترسیتی که برای چهارمین سال پیاپی تیم تحت هدایت او از رسیدن به نیمه نهایی یو سی ال باز می ماند گفت: باید طلسم عدم صعود به نیمه نهایی را بشکنیم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، پپ گواردیولا در چهارمین سال متوالی نیز در رساندن تیمش به نیمه نهایی لیگ قهرمانان ناکام بود و این بار لیون موفق شد زمینه حذف منچسترسیتی را فراهم کند. پپ گواردیولا در پایان بازی در مورد داوری های مشکوک و موقعیت عجیبی که رحیم استرلینگ از دست داد صحبت کرده است.

پپ گواردیولا گفت: "در نهایت روزی این فاصله تا رسیدن به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان را به پایان خواهیم رساند. در 20 الی 25 دقیقه اول تلاش کردیم فضایی برای حمله کردن روی دروازه لیون پیدا کنیم، عملکرد ما نیمه دوم خوب بود و من احساس می کردم که بهتر شده اید، اما شما باید برای موفقیت در این رقابت ها کامل و درخشان باشید.

خطا روی آیمریک لاپورت در صحنه گل دوم؟ من نمی خواهم در مورد این صحنه صحبت کنم، زیرا اینگونه به نظر می رسد در حال شکایت و بهانه گیری برای باخت هستم. ما در این دیدار در بسیاری از موارد خوب بودیم، اما این برای موفقیت کافی نیست. ما در لحظه های کلیدی در هر دو محوطه جریمه اشتباه کردیم، البته در طول بازی تلاش کردیم فضاهای لازم را برای حمله کردن روی دروازه لیون را پیدا کنیم.

موقعیت رحیم استرلینگ؟ در این شرایط شما باید گل مساوی را به ثمر برسانید تا بازی به وقت اضافی کشیده شود، اما در ادامه ما گل سوم را نیز دریافت کردیم و بازی به پایان رسید. ما موقعیت های بیشتری ایجاد کردیم و بیشتر به سمت دروازه لیون ضربه زدیم.

ما ناامید شده ایم و حالا باید به تعطیلات برویم. باید طلسم نرسیدن به نیمه نهایی را شکست، این تیم طی چند سال گذشته سزاوار حضور در این مرحله بوده و شاید ما یک روز در نهایت موفق شدیم."

 

دیدگاه تان را بنویسید