ابتلای اسطوره لیورپول به کرونا

کنی دالگلیش، مربی و بازیکن اسطوره ای فوتبال لیورپول به علت ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، دالگلیش که چه به عنوان بازیکن و چه به عنوان مربی به لیورپول خدمت کرده است، یکی از مهمترین شخصیت های تاریخ تیم انگلیسی است. خانواده وی در بیانیه ای در وبسایت لیورپول ابتلای وی به کرونا را تایید کردند. 

در این بیانیه آمده است:" خانواده دالگلیش امشب بیانیه ای را در مورد سر کنی دالگلیش برای هواداران منتشر کردند: سر کنی چهارشنبه 20 فروردین برای درمان عفونتی که به آنتی بیوتیک نیاز داشت، در بیمارستان بستری شد. با توجه به روند درمان فعلی، او تست کووید - 19 داد هر چند که پیش از این هیچ علایم یا بیماری نداشت. به شکل غیرمنتظره ای نتیجه تست وی مثبت بود اما همچنان علامتی دیده نمی شود.در پی بستری شدن در بیمارستان، سر کنی تصمیم گرفت که به شکل داوطلبانه ای خودش را بیش از زمان توصیه شدن توسط پزشکان خودش را در قرنطینه نگه دارد. او از همه خواسته است تا به توصیه های دولت و متخصصان در روزها و هفته های پیش رو گوش بدهند. او از این فرصت استفاده می کند تا از تمامی کادر درمان و فعالیت هایشان در این دوران چالش برانگیز تشکر کند و از همه می خواهد که به حریم شخصی خانواده اش احترام بگذارند. سر کنی به جلو نگاه می کند تا به زودی به خانه برگردد. ما اخبار جدید را در زمانی که لازم باشد در اختیار شما قرار خواهیم داد."

دالگلیش پس از قهرمانی های مختلف به عنوان بازیکن در سلتیک راهی لیورپول شد و با این تیم شش بار قهرمان لیگ شد و یک جام حذفی، چهار جام اتحادیه، سه قهرمانی اروپا و یک سوپرجام اروپا کسب کرد. او به عنوان مربی سه قهرمانی لیگ انگلیس، دو قهرمانی جام حذفی کسب کرد و بعد از آن بلکبرن روورز را هم به قهرمانی لیگ برتر رساند.

 

دیدگاه تان را بنویسید