دروازه بان تیم ملی امید به بازی با ازبکستان می رسد؟

مربی دروازه بان های تیم امید در مصاحبه ای درباره شرایط فعلی دروازه بان تیم امید و میزان مصدومیت او به صحبت پرداخت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محمد حبیبی در حاشیه تمرین امروز تیم امید درباره شرایط دروازه بان های تیم در تایلند به صحبت پرداخت. او در ابتدا گفت: پنج روزی می شود که وارد تایلند شدیم و در ورزشگاه های مختلف تمرین کردیم. خوشبختانه این بازی ها در زمان خوبی برگزار می شود چرا که شرایط خوبی از نظر آب و هوایی در این حاکم است. از طرفی در مدتی که اینجا بودیم ساعت خواب مان تنظیم شد و مشکلی از این لحاظ نداریم.  تمرینات مان را به خوبی و نظم زیاد انجام می دهیم به همین دلیل بازیکنان آماده هستند تا به میدان بروند.

حبیبی درباره میزان مصدومیت معراج اسماعیلی، دروازه بان تیم امید گفت: دو دروازه بان تیم ملی امید شرایط خوبی دارند اما معراج اسماعیلی از ناحیه همسترینگ پای چپ مشکلی پیش آمده که پس از ام آر آی که از پای او گرفته شده پزشکان تیم به دنبال آماده کردن او هستند و ما هم تلاش مان را تا بتوانیم معراج را زودتر به تیم برسانیم. در مجموع درباره خط دروازه باید بگویم که از این ناحیه ابدا مشکلی نداریم و در هر صورت می توانیم یک دروازه بان آماده را در ترکیب اصلی به میدان بفرستیم.

او در این باره ادامه داد: ما این سه گلر را از میان تعداد زیادی دروازه بان که به اردوها دعوت کردیم انتخاب کردیم و به همین دلیل از کیفیت این ها اطمینان کامل داریم. به همین دلیل مطمئن هستیم که هر دروازه بانی که به ترکیب اصلی برسد می تواند بالاترین کیفیت بازی خود را به نمایش می گذارد.

دیدگاه تان را بنویسید