گزارش جی پلاس از جام ملت های آسیا ۲۰۱۹/ امارات ۲ - هند صفر

میزبان به بازی ها برگشت/ شکست هند برابر امارات و پیچیده شدن داستان گروه A

تیم ملی فوتبال هند برابر امارات میزبان بازی ها شکست خورد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس،  امارات میزبان جام ملت های آسیا 2019 در دومین بازی خود در این دوره ، از ساعت 19:30 در ورزشگاه زاید اسپورت به مصاف هند رفت. هند در بازی اول برخلاف انتظارها 4 بر یک تایلند را شکست داد و امارات هم برابر بحرین به تساوی یک -یک رسید.

بازی امارات و هند هم با دو گل به نفع تیم میزبان به پایان رسید. در این گروه امارات 4 امتیازی شد، هند و تایلند نیز 3 امتیازی ماندند و بحرین هم در قعر جدول با یک امتیاز قرار دارد. با این شرایط همه تیم ها در روز پایانی شانس صعود دارند.

از همین گروه ساعاتی پیش تایلند یک بر صفر بحرین را برد. با این نتیجه تایلند سه امتیازی شد و بحرین تک امتیازه باقی ماند.

امارات: عیسی بلال، حسن صالح، خلیفه غنیم، اسماعیل احمد، محمد بندر، اسماعیل الاحمدی ،عامر عبدالرحمان، علی حسن، خمیس اسماعیل، علی مبخوت، مبارک.

هند: سینگ ساندو، آناس، سوباشیش، جینگان، کوتال، هلیچاران، هالدر، اودانتا سینگ، تاپا، کورونیان، سونیل چتری.

نیمه اول

در دقیقه 11 هند روی ضدحمله امارات را غافلگیر کرد و آشیک با دروازه بان تک به تک شد اما عیسی توپ را به کرنر فرستاد. در ادامه بازهم امارات حرفی برای گفتن نداشت و ضربه سر سونیل چتری نزدیک بود بازی را یک بر صفر کند که عیسی دروازه بان امارات باز هم میزبان را نجات داد. برخلاف انتظار و روی اشتباه مدافعان هند، "مبارک" در دقیقه 42 دروازه هند را باز کرد. سونیل چتری می توانست یک دقیقه بعد بازی را به تساوی بکشاند اما توپ او با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت. مهم ترین اتفاق اواخر این نیمه مصدومیت شدید بازیکن امارات بود که به بیمارستان منتقل شد.

نیمه دوم

در نیمه دوم هند افت محسوسی داشت و اماراتی ها توانستند بازی را کنترل کنند. در این نیمه موقعیت خاص گلزنی برای دو تیم ایجاد نشد. اماراتی با استفاده از امتیاز میزبانی به خوبی بازی را کنترل کردند و در دقیقه 88 هم توانستند گل دوم را توسط علی مبخوت به ثمر برسانند. در دقایق پایانی هم هند فرصت گلزنی داشت که توپ به تیر خورد و گل نشد تا بازی با نتیجه 2 بر صفر به نفع امارات به پایان برسد.

 

میزبان در اندیشه اعاده حیثیت برابر هند و اردن در فکر صعود زودهنگام

لحظه به لحظه با داغ ترین اتفاقات جام هفدهم در امارات + عکس و فیلم

جدول رده بندی رقابت های جام ملت های آسیا 2019

برنامه کامل جام ملت های آسیا + مسیر تیم ها تا فینال و تصاویر ورزشگاه ها

برنامه و نتایج کامل جام ملت های آسیا؛ 2019 امارات

دیدگاه تان را بنویسید