ساخت سه سریال کمدی برای تلویزیون

شبکه‌های تلویزیونی در حال حاضر سه سریال در ژانر کمدی و در فضایی مفرح و شاد را در حال ساخت دارند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جماران، سه سریال «پایتخت ۷»، «ماه عسل» و «بوقچی» برای پخش از شبکه‌های تلویزیونی آماده می‌شوند که همگی فضایی طنز دارند. پس از تاکیدهای بسیار مبنی بر نیاز مبرم مخاطب به تولید و پخش سریال‌هایی با فضای شاد و کمدی، تلویزیون که از مدتی قبل در این مسیر سرمایه‌گذاری کرده است، تولیدات جدیدی را روانه آنتن خواهد کرد.

ایسنا نوشت؛ با این همه شبکه نمایش خانگی همچنان اسیر فضای تلخ و خشن سریال‌های در حال پخش پلتفرم‌هاست و مدتی است که نتوانسته یک کمدی موفق و پربیننده را در تاریخچه‌اش ثبت کند.

اما سه سریال کمدی در حال آماده‌سازی برای پخش از تلویزیون به شرح زیر است:

دورخیز سریال‌های شاد تلویزیون برای آنتن

«پایتخت ۷»  پس از مدت‌ها انتظار بیننده، بالاخره کلید خورد و در تمام این روزها خبرهای چندانی از ساخت آن منتشر نمی‌شود. سازندگان در قبال رسانه‌ها سکوت کرده‌اند و آنچه آخرین بار رسانه‌ای شد تصاویری بود که در قالب یک ویدئو به همراه دیگر تولیدات جدید تلویزیون در حوزه سریال‌سازی، از خبرگزاری صداوسیما منتشر کردند.

با پخش این ویدئو، حضور محسن تنابنده، ریما رامین‌فر و نسرین نصرتی در فصل جدید به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری قطعی است.

گفته شده «پایتخت ۷» برای نوروز و رمضان ۱۴۰۴ آماده می‌شود.

***

دورخیز سریال‌های شاد تلویزیون برای آنتن

اما دیگر سریال کمدی در حال آماده‌سازی برای پخش از تلویزیون،  «ماه عسل»  نام دارد که توسط منوچهر هادی کارگردانی شده است. هادی که مدتی به شبکه نمایش خانگی کوچ کرده بود، پس از ناکامی نسبی در این مدیوم، مدتی است که به صداوسیما رجعت کرده و سریالی کمدی با موضوع ازدواج شاد دانشجویی را کارگردانی می‌کند. او البته در تلاش برای گرفتن مجوز ساخت سریال جدیدش «زرافه» در شبکه نمایش خانگی بود که طی آخرین خبر رسمی به دلیل لزوم اصلاح فیلمنامه، هنوز این مجوز داده نشده است.

«دلدادگان» آخرین سریال منوچهر هادی برای تلویزیون بود که در سال ۹۶ ساخت و پس از آن دل، گیسو، نیسان آبی و نیوکمپ را برای شبکه نمایش خانگی کارگردانی کرد. 

سریال «ماه عسل» را مرتضی رزاق کریمی تهیه کرده است و اکبر عبدی، قدرت الله ایزدی، یوسف تیموری، یوسف صیادی، امیر کاظمی، مریم مؤمن و الهام حمیدی از جمله بازیگران این سریال محسوب می‌شوند.

***

دورخیز سریال‌های شاد تلویزیون برای آنتن

سریال  «بوقچی»  محصول سیمافیلم است که به تهیه‌کنندگی محمدجواد موحد و کارگردانی حسن حبیب زاده در سازمان سینمایی سوره تولید شده است.
این سریال موضوعی فوتبالی دارد و با بازی حسن پورشیرازی، آرش نوذری، بیژن امکانیان و ... ساخته شد.

گفته شده بوقچی با نگاهی طنز، داستانی متفاوت از یک ماجرای پرحاشیه فوتبالی در سال‌های اخیر را روایت می‌کند و نگاهی به فساد در این حوزه دارد. 

حبیب‌زاده، کارگردان این سریال بیشتر در حوزه فیلم کوتاه فعال بوده و تاکنون سریال شناخته‌شده‌ای را به تنهایی کارگردانی نکرده است. معاون انجمن سینمای جوانان ایران و کارشناس بخش فیلمنامه خانه فیلم داستانی اوج از سمت‌هایش محسوب می‌شود. 

دیدگاه تان را بنویسید