آهنگساز «شیر شاه» تئاتر «شیطان پرادا می‌پوشد» به کمپانی برادوی می برد

سرالتون جان آهنگساز «شیر شاه»، «بیلی الیوت» و «تامی فی» از قصد خود برای انتقال تئاتر «شیطان پرادا می‌پوشد» به کمپانی برادوی خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جماران؛ به نقل از تاتر لندن، سر التون جان، آهنگساز برخی از هیجان‌انگیزترین نمایش‌های اجرا شده در وست اند و برادوی، از جمله «شیر شاه»، «بیلی الیوت» و «تامی فی» است که به زودی در برادوی افتتاح می‌شود؛ قصد دارد تئاتر «شیطان پرادا می‌پوشد» را به کمپانی برادوی خبر داد.

خبرآنلاین نوشت؛ سر التون جان آهنگساز شهیر انگلیسی، تمایل خود برای انتقال تئاتر موزیکال  وست اند «شیطان پرادا می‌پوشد» به برادوی را اعلام کرده است. این موزیکال قرار است در تاریخ ۲۴ اکتبر در تئاتر دامین در لندن افتتاح شود.
 
التون جان یک هفته پیش در ایونت رونمایی نمایش در تاریخ ۱۴ اکتبر در کلاریج لندن، گفت که می‌خواهد ونسا ویلیامز، ستاره سریال‌های «خانه‌دارهای ناامید» و «اگی بت»، دوباره نقش میراندا پریستلی را در برادوی ایفا کند و اظهار امیدواری کرد که او جایزه تونی را بدست آورد.
 
جان به خبرنگاران گفت: «آرزویم این است که این نمایش را به برادوی ببرم و ونسا جایزه تونی را ببرد.»
 
این تئاتر موزیکال داستان خبرنگار جوانی به نام اندی ساکس (که قرار است توسط جورجی باکلند در اولین حضور خود در وست اند بازی شود) را دنبال می‌کند که موفق می‌شود سمت دستیار سردبیر مجله رانوی را بدست آورد. در حالی که اندی به دنیای مد و فشن کشیده می‌شود، مجبور به اتخاذ تصمیمات سختی می‌شود که بر روابط، دوستی‌ها و آینده‌اش تأثیر می‌گذارد.
 
جان در مورد تصمیمش برای آهنگسازی این اجرای موزیکال گفت: «اآهنگسازی برای این نوع آثار موزیکال فوق‌العاده بود زیرا این کارها مثل آثار شکسپیر نیست. واقعاً خیلی سرگرم‌کننده است. یک موزیکال عالی با لباس‌های فوق‌العاده، گروه بازیگری شگفت‌انگیز و کارگردانی و رقص بی‌نظیر. در انتخاب کار، لحظه‌ای درنگ نکردم.»
 
او ادامه داد: «این کار حدود ۱۰ سال زمان برد. این چیزها خیلی سریع کنار هم نمی‌آیند و ما چند مانع در راه داشتیم.»
 
این تئاتر موزیکال تابستان امسال پس از یک اجرا در شیکاگو به سال ۲۰۲۲، یک فصل پیش از افتتاح وست اند را هم در تئاتر رویال پلایموث به خود اختصاص داد.
 
قرار است به مناسبت ۲۵ امین سال اجرای تئاتر موزیکال «شیرشاه» در براودی جشنی نیز برگزار شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید