چینی‌ها به فیلم جدید دواین جانسون چراغ سبز دادند

«فرد سرخ‌پوش» دواین جانسون در سینماهای چین اکران می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جماران؛ به نقل از ورایتی، چینی‌ها فیلم ماجراجویی کمدی «فرد سرخ پوش» با موضوع کریسمس با بازی دواین جانسون را برای اکران در سینماها پذیرفتند.

مهر نوشت؛ این فیلم توسط جیک کاسدان کارگردانی شده و درباره بابانوئل با نام رمزی «فرد سرخ پوش» است که ربوده می‌شود. برای نجات کریسمس، رئیس امنیت قطب شمال با بازی جانسون باید با بدنام ترین شکارچی جهان (با بازی کریس ایوانز) در یک ماموریت پر از اکشن، وارد عمل شود.

«فرد سرخ پوش» بر مبنای فیلمنامه‌ای از کریس مورگان، بر پایه داستانی از هیرام گارسیا ساخته شده و در کنار دواین جانسون در نقش اصلی، کریس ایوانز، کرنان شیپکا، لوسی لیو، مری الیزابت الیس، جی.کی. سیمونز، نیک کرول و کریستوفر هیویو دیگر بازیگران آن هستند.

فیلم جدید جانسون ۸ نوامبر (۱۸ آبان) در سینماهای چین اکران خواهد شد تا چین جزو اولین مناطقی باشد که به تماشای این فیلم می‌نشیند. یک هفته بعد، از ۱۵ نوامبر اکران فیلم در آمریکای شمالی شروع می‌شود.

این فیلم توسط استودیوی آمازون ام جی ام پشتیبانی و توسط برادران وارنر در بیشتر مناطق در سراسر جهان توزیع می‌شود.

در حالی که رسانه‌های دولتی چین پیش از این هشدار داده‌اند که ممکن است فیلم موفقیت بزرگی در این کشور به دست نیاورد، با این حال، جانسون همیشه در چین طرفداران خود را داشته و مورد تحسین و ستایش قرار گرفته است و مفسران شخصیت و جذابیت فیزیکی وی را عامل کلیدی این موفقیت می‌خوانند. او حتی تلاش کرده تا زبان چینی ماندارین را یاد بگیرد.

پیش از شیوع کووید، فیلم‌های جانسون به طور منظم در چین اکران می‌شدند، آنقدر که ۴ فیلم وی شامل «خشمگین ۷» در سال ۲۰۱۵، «سرنوشت خشمگین» ۲۰۱۷، «رمپیج» ۲۰۱۸ و «آسمان خراش» سال ۲۰۱۸ در سینماهای چین بیشتر از آمریکای شمالی فروش کردند. با این حال، در دوران پس از کووید، بیشتر فیلم‌های هالیوودی در برابر سلیقه و عادت تغییر یافته تماشاگران چینی موفق نبوده‌اند.

در بخشی از فیلم «آسمان خراش» جانسون در نقش یک مامور سابق اف‌بی‌آی از بلندترین آسمان خراش هنگ‌کنگ در برابر گروهی از تروریست‌ها مبارزه می‌کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید