کمند امیرسلیمانی: متاسفانه روبروی هم ایستاده‌ایم نه کنار هم!

کمند امیرسلیمانی درباره‌ اینکه تلویزیون برای حفظ برندها چه باید بکند، معتقد است: مدیران می‌آیند و می‌روند آنچه که خیلی مهم است و باعث دوام و ماندگاری کارها می‌شود، این است که مدیران و برنامه‌سازان برای خروجی یک اثر باید کنار هم باشند، اتفاقی که الان افتاده این است که ما در کنار هم نیستیم و روبروی هم هستیم!

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جماران؛ کمند امیرسلیمانی بازیگر این روزها در سریال «چرخ گردون» مقابل دوربین قرار گرفته است، سریالی که در فصل یک هم با انتقاداتی نسبت به ضعف کار همراه بود و او درباره‌ی دلایل حضورش در فصل دوم «چرخ گردون»، توضیح داد: فصل دوم با تغییراتی همراه بود که به نظرم خیلی بهتر شد و ماجراهایی به همراه داشت که داستان‌دار شد؛ به طوریکه شخصیت‌ها تغییر کردند و شخصیت‌های جدید جایگزین شدند و در واقع باگ‌های کار گرفته شد. بعد از اینکه کار پخش شد، مشخص شد نقاط ضعف‌ها کجاست و نقاط قوت را پررنگ کردند. من هم در همان نقش قبلی حضور دارم و با توجه به تعهدی که نسبت به نقشم دارم، باید آن را ادامه بدهم، هر چند که اگر هم نمی‌آمدم اتفاقی نمی‌افتاد. می‌توانستند بگویند مدیر پارک عوض شد!

ایسنا نوشت ؛ این بازیگر درباره تعهد کاری یک بازیگر به پروژه‌ای که در آن همکاری دارد، درباره‌ی سریال «چرخ گردون»بیان کرد: وقتی که من نقشی را خلق کردم، خودم دلم می‌خواهد آن را ادامه بدهم به ویژه اینکه به نظرم هم ساختار و ریتم کار تغییر کرده و هم داستان‌ها که به نظرم بهتر هم شده است.

این بازیگر اخیرا از غیبت برندهای حوزه کودک در تلویزیون از جمله عمو پورنگ انتقاد کرده و گفته بود که تلویزیون از کار کودک غافل شده است.

امیرسلیمانی در پاسخ به این پرسش که تلویزیون برای حفظ برندها چه باید بکند؟ اظهار کرد: مدیران می‌آیند و می‌روند،آنچه که خیلی مهم است و باعث دوام و ماندگاری کارها می‌شود، این است که مدیران و برنامه‌سازان برای خروجی یک اثر باید کنار هم باشند، اتفاقی که الان افتاده این است که ما در کنار هم نیستیم و این ماجرا را داریم که روبروی هم هستیم. من ۴۰ سال است با هر مسئولی که آمده، فعالیتم را ادامه دادم، اما خوب است دو طرف یعنی مدیران و برنامه‌سازان همسو باشند، در حالیکه مدام در کارها گیر یک سری مسائل هستیم که به مشکل برمی‌خوریم.

بازخوردی که «لالایی» برای من داشت مثل بازخورد «پدرسالار» بود!

او که اخیرا در سریال «لالایی»به ایفای نقش پرداخته اظهار کرد: بازخوردی که «لالایی» برای من داشت دقیقا مثل بازخورد «پدرسالار» در سال ۷۴ بود و یک مزیتی که برای من داشت این بود که با حضور در کار عموپورنگ با یک قشر کودک هم طرف شدم و برخلاف اینکه در حرفه ما عنوان می‌شود کار کودک خوب نیست اما باید بگویم من از این بابت خوشحالم و بچه‌هایی با من آشنا شدند که تا ۳۰ سال دیگر من در یادشان خواهم ماند.

او با اشاره به «کلبه عمو پورنگ» هم که در تلویزیون تولید و پخش شد یادآور شده که کاراکتر «خانم میو» یکی از شخصیت‌های مطرح بود که کودکان را با خود همراه کرده بود.

امیرسلیمانی در پایان در پاسخ به اینکه در کدام پروژه‌های تلویزیونی همکاری داشته توضیح داد: در سریال «ناریا» به کارگردانی جواد افشار سال گذشته بازی کردم که فکر می‌کنم ساخت آن به اتمام رسیده. در این سریال نقش خاکستری منفی دارم و همین جا باید بگویم با نقش‌های منفی ارتباط بهتری دارم.

این بازیگر همچنین یادآور شد که در سریال «هشت پا» به کارگردانی احمد معظمی هم بازی کرده‌ است.

 

دیدگاه تان را بنویسید