حمیدرضا پگاه: هر چقدر فضای کاری وسیع‌تر شود، سینما رونق بیشتری پیدا می‌کند

حمیدرضا پگاه؛ بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر معتقد است: هرچقدر فضای کاری وسیع‌تر شود، محدودیت‌ها کمتر و سینما، رونق بیشتری پیدا می‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جماران، حمیدرضا پگاه گفت: در مورد سینما، امیدوارم هر کسی دلش بخواهد فیلم بسازد، بتواند بسازد و همه فیلم‌ها هم اکران شوند و مردم انتخاب کنند چه چیزی را ببینند.

ایرنا نوشت؛ وی افزود: هر چقدر فضای کاری وسیع‌تر باشد، محدودیت‌ها کمتر می‌شود، سلایق بیشتری کار می‌کنند، مردم و تماشاگرها هم حق انتخاب بیشتری دارند و این به رونق سینما کمک می‌کند.

پگاه می‌گوید معتقد به تمییز بازیگری در سینما، تئاتر و تلویزیون نیست؛ بازیگر هر جایی که فکر می‌کند می‌تواند مثمرثمر باشد، کار را جلو ببرد و به دردی بخورد، باید حضور داشته باشد، کارش را انجام دهد، تجربه کند و لذتش را ببرد.

این بازیگر همچنین در مورد تفاوت بازیگری در تئاتر، فیلم کوتاه و بلند گفت: هر کاری سختی‌های خودش را دارد و شاید یک وقتی، یک فیلم کوتاه از یک فیلم بلند هم سخت‌تر و پرفشارتر باشد.

او در عین حال گفت: هر چقدر در هنر پیش بروید، می‌توانید نگاه خاص‌تری داشته باشید و از زوایای متفاوتی به موضوع‌های هنری نگاه کنید و چون نگاه نقاشانه‌ هم به کار دارید، این به شما کمک می‌کند تا علاوه بر نگاه‌های جدید، ابعاد تازه‌تری از هنر به روی شما باز شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید