مشارکت عکاسان ۶۳ کشور در جشنواره عکس پارس

دبیر اجرایی نخستین دوره جشنواره بین المللی عکس پارس از مشارکت عکاسان ۶۳ کشور در این رویداد خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جماران؛ رضا میرمحرابی دبیر اجرایی نخستین جشنواره بین المللی عکس پارس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره این رویداد بیان کرد: نخستین دوره جشنواره بین المللی عکس پارس در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی در زمینه حمایت از فرهنگ و هنر و با هدف توسعه هنر عکاسی، حمایت از جوانان مستعد و هنرمند و همچنین معرفی ظرفیت‌های منطقه ویژه پارس، برگزار می‌شود.

وی گفت: این رویداد در سه بخش «صنعت نفت»، «خانواده»، «محیط زیست و گردشگری» و با استقبال عکاسانی از ۶۳ کشور اجرا شد که پس از داوری آثار راه یافته به جشنواره برگزیدگان بخش های مختلف مشخص شدند که در مراسمی در شهریور همزمان با افتتاح نمایشگاه آثار برگزیده معرفی و قدردانی خواهند شد.

میرمحرابی بیان کرد: کتاب جشنواره «عکس پارس» نیز منتشر شده است و در مراسم ویژه‌ای که همزمان با افتتاح نمایشگاه برگزیده آثار برگزار می‌شود، به برگزیدگان و مخاطبان اهدا خواهد شد.

دبیر اجرایی جشنواره بین المللی عکس پارس در پایان گفت: نخستین دوره جشنواره بین‌المللی عکس پارس با برنامه‌ریزی مدیریت روابط عمومی و تشریفات سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، همکاری روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران و با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و فدراسیون بین المللی هنر عکاسی (فیاپ) برگزار می‌شود.

به گزارش مهر، فراخوان نخستین دوره جشنواره بین‌المللی عکس پارس اسفند سال ۱۴۰۱ منتشر شده بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید