به گزارش ایرنا معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر روز یکشنبه در آیین افتتاح مرحله دوم بهسازی روستای جوراب ملایر اظهار داشت: خدمات دولت در راستای اجرای طرح هادی، بهسازی روستایی و مقاوم سازی مسکن روستایی بی بدیل است.
باب الله فتحی با اشاره به موفقیت های چشمگیر بنیاد مسکن در طول سال های پرشکوه انقلاب اسلامی گفت: با همت دولت تدبیر و امید این خدمات همچنان در سطح روستاها به ویژه مناطق محروم ادامه دارد.
وی با تاکید بر گسترش خدمات و فعالیت های عمرانی در روستاهای این شهرستان خواستار اتمام طرح های هادی و بهسازی روستایی در مرحله اول و دوم و استفاده از ظرفیت نمایندگان مجلس در پیشبرد این امر شد.
مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ملایر نیز گفت: دهیاری ها برای اجرای طرح بهسازی 6 روستا هزینه کردند که در مجموع 16 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح هادی 6 روستا هزینه شد.
داود سوری ادامه داد: افتتاح مرحله اول و دوم بهسازی روستای جوراب، ینگی کند، حسین آباد شاملو و علی آباد دمق و مرحله اول بهسازی روستاهای قوزان و زیرآبیه را از جمله این طرح ها برشمرد.
مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ملایر گفت: برای اجرای این تعداد طرح بهسازی، 32 هزار مترمربع زیرسازی، 49 هزار مترمربع آسفالت و یک هزارو 450 متر طول جدولگذاری انجام شد.
سوری ادامه داد: از 204 روستای دارای سکنه این شهرستان، تاکنون در 103 روستا اجرای طرح و بهسازی آغاز شده است و از محل اعتبارات استانی، ملی و قیر یارانه ای طرح هادی در 70 روستا به اتمام رسیده است.
وی بیان کرد: در 20 روستای ملایر نیز مرحله دوم طرح هادی و بهسازی انجام شده است و در مجموع برای 90 روستا طرح آسفالت و بهسازی اجرا شده است.
سوری افزود: از سال 93 تاکنون در 52 روستای این شهرستان طرح هادی و بهسازی روستایی اجرا شده است که نشان از عزم جدی دولت در اجرای طرح هادی و توسعه روستاها است.
به گزارش ایرنا، تاکنون طرح هادی در بیش از 47 درصد از روستاهای شهرستان ملایر اجرا شده است.
در سومین روز از هفته دولت طرح هادی و بهسازی 6 روستای ملایر افتتاح شد.
7528/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.