به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدباقر برقراری در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه ملایر در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: مشکلات کشور در ضعف مدیریت و بی تدبیری در برخی امور است که باید برای برون رفت از این شرایط تدبیری جدی اندیشیده شود.
وی بیان کرد: راهکار اساسی این است که جلوی احتکار، فساد، واردات بی رویه، اختلاف طبقاتی و رانت گرفته شود، اگر این موارد نباشد، ما در کشور مشکلی نداریم.
امام جمعه ملایر خاطرنشان کرد: طبق حکم رهبر معظم انقلاب، منتظر هستیم رئیس قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی بدون هیچ ملاحظه ای به طور انقلابی برخورد کند و این خواسته به حق همه مردم است.
حجت الاسلام برقراری با تاکید بر اینکه مفسدان اقتصادی باید شناسایی، معرفی و برخورد قضایی و قانونی با آنها شود افزود: مردم اگر به مسئولان اعتماد کنند، همانند دوران هشت سال دفاع مقدس عمل می کنند.
وی با بیان اینکه ملت ایران هیچگاه زیر بار مذاکره با دشمنان نمی رود، بیان کرد: ترامپ امروز معاویه دوران است که پس از خروج از برجام، مذاکره بدون پیش شرط را مطرح می کند، چراکه در داخل به اشعث بن غیث ها امید بسته است و می خواهد علی زمان را محاصره کند.
خطیب جمعه ملایر با تاکید بر اینکه در مقابل دشمنان باید از موضع قدرت وارد شویم، گفت: هر جا پای میز مذاکره حاضر شدیم، دشمن جسورتر شد و هر جا با قدرت ظاهر شدیم، دشمن مذاکره را مطرح کرد، این 2 درس بزرگ از مذاکره بود که آموختیم.
حجت الاسلام برقراری با اشاره به کودتای آمریکا در 28 مردادماه سال 32 برای بازگرداندن شاه به ایران و تکیه دولت مصدق به آمریکا برای شکست نخوردن از انگلیس بیان کرد: نسل جوان باید بداند که امروز نیز همان داستان را می خواهند تکرار کنند، اما ما فریب آمریکا، انگلیس و اتحادیه اروپا را نمی خوریم.
وی تاکید کرد: اگر آن روز به اهدافشان رسیدند، امروز به برکت علمدار بصیر انقلاب رهبر معظم انقلاب، ملت با بصیرت ایران و سرمایه بزرگ مقاومتی که آزادگان با خود به ارمغان آورده اند، اتحادیه اروپا، آمریکا و غرب و شرق نمی توانند به اهداف خود برسند.
حجت الاسلام برقراری همچنین به 26 مردادماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی اشاره و آنان را الگوی آزادگی، حریت و علمداران مقاومت و ایثار دانست و افزود: آزادگان به همه ملت ایران درس استقامت دادند، چراکه در خانه دشمن بودند، اما به آنان باج ندادند.
وی خواستار توجه ویژه مسئولان به دغدغه ها و نیازمندی های آزادگان شد و اظهار داشت: نگاه مسئولان به مسایل کلان کشور باید از منظر مقاومت و ایستادگی باشد و این مقاومت به یک فرهنگ عمومی در کشور تبدیل شود.
7528/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.