رسول منعم روز یکشنبه در آئین تجلیل از ملی پوشان همدانی اعزامی به بازی های آسیایی 2018 جاکارتا اندونزی اظهار داشت: از سال گذشته حمایت از استعدادهای کسب سهمیه اعزام به بازی های آسیایی را آغاز و تاکنون نسبت به کمک های مالی به ورزشکاران و پیگیری امور فدراسیونی آنها اقدام کرده ایم.
وی اضافه کرد: برای ارج نهادن به زحمات آنها نیز مراسم باشکوهی با حضور مسوولان برگزار می کنیم تا با روحیه و انگیزه مضاعف در مسابقات آسیایی شرکت کنند.
منعم با تمجید از عملکرد هیات تیراندازی در سال های اخیر خاطرنشان کرد: مه لقا جام بزرگ، افتخار ارزنده ورزش بانوان همدان است که توانست در فهرست نهایی بازی های آسیایی نیز قرار بگیرد.
وی ابراز امیدواری کرد: مه لقا جام بزرگ که از تجربه و توان فنی بسیار بالا برخوردار است، بتواند در بازی های آسیایی موفق به کسب مدال شود.
رئیس هیات تیراندازی همدان نیز در این مراسم با قدردانی از حمایت های همه جانبه دستگاه ورزش این استان گفت: تیراندازی با حمایت دستگاه ورزش همدان به موفقیت های ارزنده دست یافته است.
ناصر محمودی افزود: جام بزرگ، افتخار ارزنده ورزش بانوان استان همدان است و در این مدت با توان و انگیزه مضاعف در اردوهای تمرینی تیم ملی حضور یافته و شایسته کسب مدال است.
وی اضافه کرد: حمایت از قهرمانان ملی را وظیفه خود می دانیم و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نیستیم.
در این مراسم از مه لقا جام بزرگ ملی پوش همدانی اعزامی به بازی های آسیایی 2018 جاکارتا اندونزی تجلیل شد.
مه لقا جام بزرگ پرافتخارترین تیرانداز استان همدان به شمار می رود، این تیرانداز همدانی سابقه حضور در المپیک، رقابت های جهانی و آسیایی را دارد.
7520/1181
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.