رسول منعم روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون حضور 2 ورزشکار و یک مربی استان در کبدی، سه ورزشکار در قایقرانی، چهار ورزشکار و یک مربی در گلبال و دوومیدانی نابینایان، یک ورزشکار در والیبال نشسته ، یک ورزشکار در ووشو، یک ورزشکار در تیراندازی، یک داور در بسکتبال، یک ورزشکار و یک مربی در جودو و یک داور فوتبال در بازی های آسیایی قطعی شده است.
وی اضافه کرد: در رشته های همچون شمشیربازی، دوومیدانی ، کشتی، رزمی و قایقرانی نیز شانس کسب سهمیه وجود دارد و امیدوار به افزایش تعداد نفرات اعزامی به بازی های آسیایی جاکارتا هستیم.
وی با اشاره به رشد 300 درصدی کسب سهمیه بازی های آسیایی نسبت به دوره گذشته گفت: طرح حمایت مستمر از ورزشکاران دارای سهمیه و نیز دارای شانس حضور در بازی های آسیایی از سال گذشته آغاز شده است و تا قبل از اعزام نیز ادامه می یابد.
منعم بیان کرد: در دوره گذشته این رقابت ها که به میزبانی اینچئون کره جنوبی برگزار شد، هشت ورزشکار همدانی حضور داشتند و در چهار سال اخیر با برنامه ریزی مدون و حمایت از مربیان، ورزشکاران و هیات های ورزشی توانستیم نسبت به شکوفایی و پرورش استعدادها اقدام کنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان با قدردانی از فعالیت اعضای کمیته حمایت از مستعدین ورزش همدان گفت: کمیته حمایت از مستعدین حضور در مسابقات آسیایی 2018 جاکارتا و المپیک 2020 توکیو از سال قبل در همدان تشکیل شد و فعالیت این کمیته تداوم دارد.
منعم خاطرنشان کرد: این کمیته در راستای شناسایی و بررسی عملکرد نخبه های ورزش که از شانس های اصلی حضور در بازی های آسیایی جاکارتا و نیز المپیک 2020 هستند، تشکیل شده و از قهرمانان فراملی استان همدان حمایت می کند .
هم اینک بیش از 70 هزار ورزشکار در همدان فعالیت دارند.
سال گذشته همدان در رویدادهای ورزشی فراملی موفق به کسب بیش از یکصد مدال رنگارنگ شد.
7520/1181
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.