به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا زارعی بیان کرد: به دنبال شکایت مدیرعامل یک شرکت تعاونی به خاطر کلابرداری از فروشگاه های این شرکت، رسیدگی به این پرونده در دستور کار قرار گرفت.
وی اضافه کرد: فردی ناشناس با مراجعه به فروشگاه های طرف قرارداد این شرکت تعاونی در سطح شهر با این ترفند که جزء کارکنان تعاونی همدان است اقدام به خرید لپ تاپ، تلفن همراه، تلویزیون و طلا به ارزش تقریبی600 میلیون ریال کرده بود.
سرهنگ زارعی افزود: پس از بازبینی فیلم های دوربین های مداربسته فروشگاه ها، مشخص شد متهم به تمام مغازه های طرف قرارداد با تعاونی یکی از ادارات به جز مغازه موبایل فروشی مراجعه کرده و تنها مغازه ای که با این روش از آن کالا خریداری نشده این موبایل فروشی است.
وی بیان کرد: تصویر متهم در اختیار صاحب موبایل فروشی قرار گرفت و مشخص شد این تصویر شبیه چهره شاگرد سابق مغازدار بوده که سال قبل به علت ناتوانی و تخلف اخراج شده است.
سرهنگ زارعی گفت: ماموران پلیس آگاهی محل سکونت متهم را شناسایی کردند و با تحقیق غیر محسوس از صاحب خانه دریافتند که فرد یاد شده قصد تخلیه منزل اجاره ای را دارد.
رئیس پلیس آگاهی استان همدان اظهار داشت: پس از هماهنگی با مقام قضائی، ماموران در یک عملیات وارد منزل متهم شده و او را دستگیر کردند.
سرهنگ زارعی ادامه داد: متهم در بازجویی های فنی و تخصصی پلیس به 18 فقره جعل و کلاهبرداری اعتراف کرد.
وی افزود: متهم در اظهاراتش گفت که با استفاده از کلاه گیس به مغازه های طرف قرارداد شرکت تعاونی مراجعه و پس از انتخاب کالا، فاکتور آن را دریافت و با زدن مهر جعلی شبیه مهر شرکت تعاونی و نوشتن جمله مورد تایید است، با مراجعه مجدد کالا را از محل دریافت کرده است.
طبق آخرین خبرهای منتشر شده، خرداد امسال زن همدانی که با عنوان کارمند بهزیستی از زنانی که به دنبال فرزندپذیری بودند، کلاهبرداری می کرد، دستگیر شد.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.