محمد تقی شهبازی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: راننده یک دستگاه خودروی سمند به منظور استفاده از خدمات هلال احمر، وسیله نقلیه خود را در کنار پایگاه امداد جاده ای فیروزان پارک کرد که پس از چند دقیقه متوجه خروج دود از شیشه های خودرو به سمت بیرون می شود.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نهاوند گفت: با توجه به حضور تیم های امدادی در محل و واکنش به موقع آنها، بلافاصله با استفاده از کپسول آتش نشانی حریق مهار شده و از سرایت آن به دیگر نقاط خودرو جلوگیری شد.
شهبازی ادامه داد: طبق بررسی های صورت گرفته اتصالی در قسمت فندک و سرایت آن به قسمت سیم کشی خودرو منجر به آتش سوزی این خودرو شد.
وی گفت: شهرستان نهاوند دارای 2 پایگاه ثابت و سیار امداد جاده ای هلال احمر است که پایگاه سیار در فصل های پُرترافیک نظیر تابستان و نوروز فعال می شود.
وی بیان کرد: ماهانه به طور میانگین سه تا چهار عملیات توسط پایگاه های هلال احمر نهاوند انجام می شود.
هشتم فروردین امسال بر اثر سقوط یک دستگاه خودروی سواری از روی پل در آزاد راه همدان - ساوه، سه عضو یک خانواده در آتش سوختند که 2 تن از آنها جان باختند.
همچنین 2 کامیون کشنده هوو حامل نفت کوره در منطقه زمان آباد ملایر به علت نقص فنی و استفاده از بنزین برای شستن تعدادی از قطعات دچار آتش سوزی شدند.
اواخر خرداد امسال یک دستگاه خودروی سواری پراید هنگام عبور از گردنه اسدآباد به داخل دره سقوط کرده و دچار حریق شد که در این سانحه یک جوان بر اثر سوختگی شدید جان خود را از دست داد.

**سقوط خودرو به دره 100 متری در همدان به خیر گذشت
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: یک دستگاه خودروی سواری سمند به عمق دره ای حدود 100 متر در منطقه تاریک دره گنجنامه شهر همدان سقوط کرد که این سانحه به خیر گذشت.
سرهنگ علی فکری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: این سانحه رانندگی به علت تخطی از سرعت مطمئنه و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه رخ داد.
وی اضافه کرد: در این سانحه رانندگی 2 سرنشین این وسیله نقلیه شامل یک مرد میانسال و یک خانم مصدوم شدند.
رئیس پلیس راهور همدان ادامه داد: سرنشینان این وسیله نقلیه توسط تیم های آتش نشانی و جمعیت هلال احمر از داخل خودرو خارج شدند.
سرهنگ فکری بیان کرد: جاده گنجنامه به سمت تویسرکان و محدوده تاریک دره که در این مسیر شریانی قرار دارد زیر نظر پلیس راه است.
وی ادامه داد: اما با توجه به نزدیکی محل حادثه به مرکز شهر، تیم های پلیس راهور برای برقراری امنیت ترافیکی و باز نگه داشتن راه برای عبور خودروهای امدادی در این عملیات حضور یافتند.
تاریک دره در 10 کیلومتری جنوب غربی جادهٔ گنج نامه شهر همدان و در دامنه‌ های کوه‌های الوند قرار گرفته‌ است.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.