به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدعبدالعظیم مولازاده روز سه شنبه در دیدار معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار همدان با وی، افزود: برخی از احزاب پس از به مخاطره افتادن منافع حزبی، بی درنگ اقدام به سیاه نمایی و تخریب دولت می کنند.
وی اضافه کرد: تلاش برخی برای ضربه زدن به دولت ها و زیر سوال بردن خدمات آنها، یک بیماری است؛ چراکه در هر زمان کمبودهای وجود دارد و این یک امر طبیعی است.
امام جمعه رزن ادامه داد: دلسوزان نظام باید تلاش کنند تا نواقص و کمبودها را رفع کنند نه اینکه دنبال نقاط ضعف و بزرگنمایی مشکلات باشند.
حجت الاسلام مولازاده عنوان کرد: برخی افراد برخلاف اهمیت و ضرورت هم افزایی و همدلی، وحدت شکنی را اولویت قرار داده اند، با این وجود در شهرستان رزن وحدت نسبی را شاهدیم.
وی با بیان اینکه جسارت، قاطعیت و پیگیری ها در این شهرستان جای تقدیر دارد، اظهار داشت: از عملکرد محمدناصر نیکبخت استاندار همدان و زیر مجموعه مدیریتی وی به ویژه در حوزه اقتصادی و معیشتی قدردانی می کنیم.
حجت الاسلام مولازاده اضافه کرد: استان همدان در بسیاری از شاخص های مدیریتی از استان های بزرگ و در بسیاری مولفه ها پیشتاز کشور بشمار می رود که این نتیجه دید باز استاندار به مسایل است.
امام جمعه رزن تاکید کرد: با وجود فشارهای زیاد، تاکنون اجازه نداده ایم مسایل سیاسی به دغدعه ذهنی مردم این منطقه تبدیل شود.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.