سرهنگ هادی قزوینه روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: این زوج اقدام به بارگیری محموله مواد مخدر تریاک در استان های مرکزی به مقصد همدان کرده بودند.
وی اضافه کرد: پس از دریافت اطلاعاتی مبنی بر احتمال انتقال این محموله به همدان و توزیع در این شهر، موضوع به صورت ویژه رسیدگی و رصد شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان بیان کرد: طبق بررسی های نامحسوس صورت گرفته، این باند خانوادگی قصد توزیع مواد مخدر در شهر همدان را داشتند.
قزوینه افزود: خودروی سواری یاد شده در ورودی شهر همدان توقیف و در بازرسی از آن 33 کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد.
وی ادامه داد: تاکنون چندین باند که در پوشش خانواده به ویژه زن و شوهر قصد انتقال مواد مخدر به همدان را داشتند، شناسایی و دستگیر شدند.
سرهنگ قزوینه یادآوری کرد: آخرین دستگیری مربوط به اواخر خرداد سالجاری است که 95 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک از یک زوج در نهاوند کشف شد.
یک تن و 300 کیلوگرم موادمخدر سه ماهه امسال در همدان کشف شده است.

**قرص و شربت متادن در همدان کشف شد
فرمانده انتظامی شهرستان همدان نیز در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ماموران کلانتری 16 در بازرسی از یک منزل مسکونی سه هزار و 189 عدد قرص متادون، چهار لیتر شربت متادون به همراه شیشه های خالی و برچسب های تقلبی کشف و ضبط کردند.
سرهنگ پژمان قویمی افزود: پس از دریافت اخبار مردمی مبنی بر فعالیت فردی در حوزه تهیه و توزیع قرص و شربت متاون، شناسایی یاد شده در دستور کار ماموران کلانتری 16 شهرک شهید مدنی قرار گرفت.
وی اضافه کرد: ماموران با انجام یکسری کارهای اطلاعاتی و تحقیقات لازم توانستند متهم را شناسایی و دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان همدان با عنوان اینکه متهم و آلات جرم به کلانتری منتقل شده است، گفت: متهم در بازجویی عوامل کلانتری به تهیه فله ای شربت متادون از فردی ناشناس اعتراف کرد.
وی افزود: این فرد اقدام به ریختن شربت متادون در شیشه های از پیش خریداری شده و عرضه آن در بسته بندی جدید با برچسب های تقلبی می کرد.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.