سعید شاهرخی روز چهارشنبه در آیین اختتامیه مسابقات فوتسال زیرمجموعه وزارت اقتصاد و دارایی با بیان اینکه ورزش همگانی یکی از ملاک های توسعه به شمار می‌رود اظهار داشت: ورزش کارکنان باید از سوی اداره ها مورد توجه باشد تا پرسنل و کارمندان تندرست و شاداب و از بیماری ها در امان باشند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: ترویج ورزش میان کارکنان به طور حتم موجب شتاب بخشی به امور اداری از سوی پرسنل می شود.
شاهرخی افزود: برای داشتن جامعه سالم باید ورزش همگانی را نهادینه کرد بنابراین اداره ها هم باید در این موضوع مهم نقش آفرین باشند.
وی با بیان اینکه ورزش کارمندی در راستای ورزش همگانی است، عنوان کرد: ورزش موجب ارتقای روحیه و افزایش راندمان کاری پرسنل اداره ها می شود و هزینه در ورزش، سرمایه‌گذاری بلندمدت است.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی همدان نیز گفت: برنامه های فرهنگی و ورزشی مختلفی در 2 سال گذشته برای کارکنان و دستگاه‌های تابعه این اداره کل پیش بینی شد.
سید ناصر محمودی توجه به ورزش کارکنان را از راه های پیشگیری از فرسودگی شغلی دانست و افزود: توجه به سلامت، تندرستی و نشاط پرسنل همواره مورد تاکید این اداره کل است و در آینده نیز برنامه‌های متنوع ورزشی و فرهنگی را در دستور کار قرار می دهد.
نخستین دوره رقابت های فوتسال کارکنان مجموعه شورای هماهنگی دستگاه های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی همدان با عنوان 'یادواره شهدای مدافع حرم' با شرکت 10 تیم اداره مالیات، بانک ملی، بانک مسکن، بانک مهر ایران، بانک سپه، بانک ملت، بانک کشاورزی، اداره گمرک، اداره کل امور اقتصاد و دارایی و تالار بورس از 19 خردادماه آغاز شد.
این دوره از رقابت های با قهرمانی تیم بانک مسکن و نایب قهرمانی بانک ملی به پایان رسید.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.