به گزارش ایرنا، امیر خجسته روز شنبه در آیین عملیات اجرایی 200 طرح عمرانی شهری در همدان اظهار داشت: شیطنت ها باید در همدان جمع شود و همه برای رونق اقتصادی و اشتغال پایدار تلاش کنند.
وی بیان کرد: هم اکنون میزبان رویداد مهم 2018 هستیم که تحول عظیمی را در همدان ایجاد می کند و این رویدادها جایگاه استان را در سطح بین المللی مطرح و زبانزد جهانیان خواهد کرد.
خجسته افزود: این حق همدان است که با هفت هزار سال قدمت و هزار و 800 جاذبه تاریخی و گردشگری، در جهان مطرح شود و انتظار داریم همه در این راستا حمایت و مشارکت لازم را داشته باشند.
وی با تمجید از تعامل و وحدت مدیریت ارشد استان و نمایندگان مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: این اتحاد و همدلی مهمترین عامل در پیشبرد اهداف کلان اقتصادی استان است و نباید در مسیر شتاب برنامه ها مانع ایجاد شود.
وی خاطرنشان کرد: همدان با اجرایی شدن رویداد 2018 شتاب می گیرد و به طور قطع این رویداد منجر به درآمد و اشتغال پایدار می شود که در واقع امید را در مردم ایجاد می کند.

** ابعاد معنوی در توسعه شهر دیده شود
نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان نیز در این مراسم گفت: باید ابعاد معنوی و توسعه فرهنگی در قالب اجرای طرح های عمرانی و آبادانی شهر دیده شود.
آیت الله غیاث الدین طه محمدی افزود: اگر مبلمان و سنگ فرش شهر از طلا باشد، اما امنیت، آرامش و فرهنگ در آن دیده نشود، ویژگی لازم را نخواهد داشت.
وی بیان کرد: اهمیت بخشیدن به مشاهیر و بزرگان شهر با معرفی بهتر آنان و نیز تقویت مسایل فرهنگی در برنامه های اجرایی بسیار حایز توجه است.
امام جمعه همدان خاطرنشان کرد: اجرای 200 طرح در سطح شهر توسط شهرداری بسیار قابل تقدیر است و این نهاد اقدام های خوبی را تاکنون انجام داده است و امیدواریم به رونق اقتصادی و فرهنگی منجر شود.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.