مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان روز سه شنبه در آیین بهره برداری از این طرح، اظهار کرد: طول مسیر سامن - بروجرد 15 کیلومتر است که 6.5 کیلومتر آن در دهه فجر با اعتباری افزون بر 100 میلیارد ریال زیر بار ترافیک رفت.
فرهاد فرزانه افزود: فاز دوم این مسیر به طول 8.5 کیلومتر با 50 درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا است و هفته دولت سال آینده به بهره برداری می رسد.
وی ادامه داد: در مجموع 180 میلیارد ریال اعتبار برای چهارخطه محور سامن به سه راهی بروجرد - نهاوند پیش بینی شده است که امیدواریم بزودی این طرح به عنوان یکی از طرح های مهم استان تکمیل شود.
فرزانه هدف از اجرای این طرح را افزایش ایمنی، آسان سازی فرایند عبور و مرور در این مسیر و افزایش رضایت مندی مردم عنوان و بیان کرد: در راستای اجرای این طرح 74 هزارو 500 مترمکعب خاکریزی، 39 هزار و 600 تن آسفالت ریزی و بکارگیری 31 دستگاه ابنیه فنی انجام شده است.
وی ادامه داد: این طرح پس از تکمیل محدوده شهری سامن در مسیر خود با روستاهای ضربعلی، امیرالامرا، کمربنه، یونس، کهکدان و واشان تقاطع دارد و محور در انتها در تقاطع ملایر - نهاوند - بروجرد در مرز استان همدان و لرستان به اتمام می رسد.
فرزانه گفت: همزمان با دهه فجر امسال بیش از 900 میلیارد ریال طرح عمرانی راه و شهرسازی استان همدان در حوزه راهسازی و مسکن مهر افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.
اخبار مهم خبرگزاری ایرنای کشور و استان همدان را به طور شبانه روزی از کانال خبری تلگرام 'اخبار ایرنا همدان' به نشانی irnahamadan@ دریافت کنید.
شهرستان ملایر دارای 980 کیلومتر راه است و در 75 کیلومتری جنوب شهر همدان در مرکز استان واقع شده است.
7528/2090
خبرنگار: معصومه موسوی**انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.