سیدسعید شاهرخی روز سه شنبه در آیین بهره برداری طرح بهسازی روستای نازول بخش سامن ملایر، افزود: به رغم همه مسائل و مشکلات که ناشی از دشمنی استکبار جهانی علیه ملت ایران است، روز به روز این پیمان محکم تر می شود.
وی با بیان اینکه دنیای استکبار استقلال و آزادی کشورمان را با هدف جلوگیری از رشد و کسب مواهب الهی، محدود کرده بود، افزود: رژیم پهلوی با حمایت آمریکا امکانات و منابع ایران را به یغما می برد و کسی جرات بیان ایده های استقلال طلبانه را نداشت.
وی بیان کرد: امام راحل(ره) با حضور یکپارچه مردم توانست شعار محوری استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را در کشور محقق کند و طومار رژیم سفاک پهلوی را در هم پیچد.
شاهرخی گفت: امروز در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به رغم همه مشکلات و دشمنی های استکبار، ایران سرافرازتر از گذشته به حرکت و مسیر خود ادامه می دهد.
وی با اشاره به توفیقات بزرگ ملت ایران در مدت 40 سال گذشته اظهار کرد: رمز این توفیقات صلابت رهبر معظم انقلاب و حضور یکپارچه و آگاهانه مردم ایران در عرصه های مختلف است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان خاطرنشان کرد: توطئه هایی که استکبار جهانی برای نظام اسلامی تدارک دیده بود، می توانست بزرگترین نظام سیاسی را به زیر بکشاند، اما قدرت حضور ملت ایران و وفاداری آنان به ارزش ها و آرمان های انقلاب موجب شد تمامی کودتاها، جنگ تحمیلی، تحریم های اقتصادی و فشارها را با موفقیت پشت سر بگذاریم و امروز در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، نظامی و اقتصادی جایگاه خوبی در جهان داشته باشیم.
شاهرخی با بیان اینکه هم اکنون مسائل و مشکلاتی در کشور وجود دارد که با همکاری مردم و مسئولان رفع می شود، گفت: اولویت نخست مدیریت ارشد استان همدان توجه به معیشت و اشتغال مردم است و از هر حاشیه ای که به این اصل و هدف بخواهد خدشه وارد کند، اجتناب می شود.
وی ادامه داد: امسال برای توسعه اشتغال و فراهم کردن زیرساخت های افزایش تولید، بیش از 15 هزار میلیارد ریال تسهیلات در نظر گرفته شده است و در اختیار بخش های مختلف قرار می گیرد.
ملایر در 75 کیلومتری جنوب شهر همدان واقع شده است.
7528/2090
خبرنگار: معصومه موسوی**انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.