سرهنگ داوود علی بخشی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: روز گذشته 2 برادر در نزدیکی چهار راه خیابان قلعه شهر ملایر با یکدیگر درگیر می شوند.
وی اضافه کرد: در جریان این درگیری برادر 17ساله با ضربه چاقو برادر بزرگتر خود را از ناحیه سینه مضروب کرد و شاهدان با دیدن صحنه به خون غلطیدن این جوان، موضوع را به مرکز فوریت های پزشکی اطلاع می دهند.
وی ادامه داد: فرد مضروب با یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان امام حسین (ع) ملایر منتقل شد اما در حین عمل جراحی به علت شدت ضربه جان خود را از دست می دهد.
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر توضیح داد: در حال حاضر قاتل متواری شده با این وجود تلاش برای دستگیری نامبرده ادامه دارد.
سرهنگ علی بخشی درباره علل و انگیزه قتل گفت: برادر کوچکتر معتاد به مواد مخدر بود و برادر بزرگ از روی دلسوزی به وی تذکر می داد اما دلسوزی مشفقانه برادر بزرگ نتیجه نداده و برادر کوچکتر با استفاده از سلاح سرد وی را به قتل می رساند.
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر تاکید کرد: مهمترین علت بروز این درگیری ناتوانی و نداشتن مهارت در کنترل خشم ارزیابی می شود.
سرهنگ علی بخشی ابراز امیدواری کرد که با شناسایی خانواده های آسیب پذیر و برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی، مهارت زندگی اینگونه خانواده ها افزایش یابد تا از گرفتار شدن در چنین مشکلاتی نجات یابند.
به گزارش ایرنا، 22 دی ماه امسال نیز کنترل نکردن خشم در درگیری میان 2 جوان در شهر ازندریان ملایر باعث کشته شدن یک مرد 37 ساله شد.
7526/2090
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.