به گزارش روز دوشنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان فامنین محمود رضا عراقی در جریان بهره برداری از چند طرح عمرانی این شهرستان اظهار کرد: یک هزار و 110 میلیارد ریال اعتبار برای بهره برداری از این طرح ها هزینه شد.
وی خاطرنشان کرد: نزدیک به یکهزار طرح محتلف با اعتبار 10 هزار میلیارد ریال در ایام مبارک دهه فجر در سطح شهرستان های مختلف همدان در حال بهره برداری است.

** برخورداری روستاهای بالای 20خانوار فامنین از نعمت گاز
فرماندار فامنین نیز با اشاره به بهره برداری از طرح های مختلف عمرانی در این شهرستان گفت: هم اکنون تمامی روستاهای بالای 20 خانوار فامنین از نعمت گاز برخوردار هستند.
سید مجید شماعی افزود: عملیات گازرسانی به روستای قبانقلی و همچنین گازرسانی به روستای باغچه غاز با اعتباری افزون بر سه میلیارد ریال و طرح تقویت 2 ایستگاه خط گازرسانی شهرستان فامنین به طول 9 هزار و 960 متر و با 185 میلیارد ریال اعتبار در ایام دهه فجر به بهره برداری رسید.
وی اضافه کرد: راه اندازی کارگاه یدک چین نگارخاتون با 20 میلیارد ریال اعتبار، آسفالت ریزی بلوار پرفسور یحیی دولتی با اعتبار 16 میلیارد ریال، جدول گذاری و زیرسازی معابر شهر فامنین به طول 6 هزار و 300 متر و 2.5 میلیارد ریال اعتبار، زیرسازی معابر شهری با اعتبار 2 میلیارد ریال و راه اندازی باسکول 60 تنی دیجیتالی شرکت تعاونی روستایی ابوریحان با 500 میلیون ریال اعتبار از جمله طرح هایی است که تاکنون در این شهرستان به بهره برداری رسیده است.
شهرستان فامنین حدود 40 هزار نفر جمعیت دارد و در شمال شرق استان همدان واقع شده ‌است.
7520/2090
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.