فرماندار نهاوند روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، بخشی از این طرح ها را شامل بهره برداری همزمان از 370 واحد مسکونی مقاوم سازی شده در سال جاری، مدرسه 6 کلاسه روستای شهرک و 2 کلاسه خیرساز در روستای زاپن از توابع همین بخش اعلام کرد.
کریم حمیدوند افزود: برای آماده سازی آموزشگاه 6 کلاسه روستای شهرک 6 میلیارد ریال از محل منابع تخریب و بازسازی و طرح برکت به صورت مشترک و برای آماده سازی واحد آموزشی روستای زاپن نیز در مجموع 15 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
وی گفت: همچنین با حضور معاون امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری همدان، عملیات اجرایی احداث مجتمع آبرسانی روستای گره چقا از توابع بخش خزل آغاز شد.
وی اضافه کرد: برای آماده سازی این مجتمع آبرسانی در مجموع چهار میلیارد و 800 میلیون ریال اعتبار اختصاص یافته است که با بهره برداری از آن علاوه بر تامین آب روستای گره چقا، آبرسانی به 2 روستای فیروز آباد سفلی و چم کبود نیز از این طریق انجام می شود.
به گزارش ایرنا، 64 طرح عمرانی با اعتباری معادل 460 میلیارد ریال دهه فجر امسال در شهرستان نهاوند بهره برداری یا کلنگ زنی و 420 برنامه فرهنگی و هنری اجرا می شود.
7525/2090
خبرنگار: وحید سیفی**انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.