احمد توصیفیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد 338 طرح در حوزه کشاورزی، 10 طرح در حوزه فرهنگی و هنری، 21 طرح در حوزه گردشگری و صنایع دستی، 145 طرح در حوزه صنعت، معدن و تجارت و 53 طرح در سایر حوزه ها با اعتباری بیش از سه هزار و 851 میلیارد ریال تصویب شده است.
توصیفیان با بیان اینکه از زمان آغاز این طرح 12 جلسه کمیته فنی در محل این اداره کل برگزار شده، میزان اشتغالزایی طرح های مصوب را سه هزار و 510 نفر اعلام کرد.
میرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان از متقاضیان دریافت تسهیلات اشتغال فراگیر استان درخواست کرد برای دریافت تسهیلات از این پس با مراجعه به سامانه کارا http://kara.mcls.gov.ir ثبت نام و جهت دریافت کد رهگیری اقدام کنند.
وی گفت: ظرفیتی که امسال توسط دولت دوازدهم برای ایجاد اشتغال در سطح کشور فراهم شده، از پیروزی انقلاب تاکنون بی سابقه است.
توصیفیان اضافه کرد: چنین عزمی از سوی رهبر معظم انقلاب، سران قوا و سایر مسئولان کشوری برای ایجاد اشتغال، ظرفیتی مهم برای مدیران است تا در تحقق شعار سال و ایجاد اشتغال تلاش کنند.
وی تعهد اشتغال استان همدان در سالجاری را 19 هزار و 980 شغل عنوان کرد و افزود: برش دستگاهی و شهرستانی این میزان اشتغال با توجه به جمعیت، نرخ بیکاری، ظرفیت های اقتصادی و سایر مولفه ها تعیین شده است.
توصیفیان خواستار نصب بنرهای فرآیند پرداخت تسهیلات و رسته های مزیت دار استان و همچنین اطلاعات کلی در مورد اشتغال در ورودی دستگاه های اجرایی شد.
وی افزود: تاکنون از 19 هزار و 980 تعهد اشتغال استان همدان، 11 هزار و 890 مورد توسط دستگاه های اجرایی اعلام شده که از این تعداد حدود 6 هزار شغل در سامانه رصد ثبت شده است.
7523/2090
خبرنگار: مرضیه بختیاری**انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.