حشمت الله قنبری شامگاه چهارشنبه در جمع مردم همدان که در اعتراض به عوامل ناآرامی های اخیر راهپیمایی کردند، اظهار کرد: ملت ایران بر اساس قانون اساسی با حضور در انتخابات فرد مورد نظر خود را انتخاب کردند و کسی به جای آنها تصمیم گیری نکرد.
وی با بیان اینکه باید از حرکت های عمومی در کشور صیانت شود، تاکید کرد: نمی شود با فتنه انگیزی، دروغ پراکنی و جوسازی کشور را اصلاح کرد؛ بلکه باید با خواست عموم همراه بود.
وی تصریح کرد: اینکه بنشینند شخصیت های نظام را تحقیر بکنند و بذر ناامیدی در دل مردم بکارند به مراتب سنگین، سهمگین و خوفناک تر از حرف حق انتقادی است.
این مدرس دانشگاه و محقق تاریخ اسلام گفت: ملت ایران در نهم دی ماه 88 وقتی متوجه شدند دست تبهکار دشمنان انقلاب اسلامی از آستین انسان های لجوج، متعصب و بی منطق بیرون آمده و تمامیت کشور و اساس انقلاب اسلامی در معرض خطر است، حول ولایت فقیه اجتماع کردند و در کمتر از نیم روز تمامی دسیسه های استکبار جهانی را نقش برآب کردند.
وی ادامه داد: در روز نهم دی ماه 88 تنها خواست ملت ایران اقامه دین، صیانت از ارزش های اسلامی و زدن دست رد بر سینه استکبار و نظام سلطه بود.
مدرس دانشگاه و محقق تاریخ اسلام گفت: با وجود گذشت سال ها از حماسه 9 دی، این حماسه به مثابه یک بغض سنگین و ضربه هولناک بر دل دشمنان اسلام مانده بود تا اینکه در دی ماه امسال با رفتار عده ای قلیل، این بغض ترکید.
وی با بیان اینکه 80 کشور از ارتش چند ملیتی تکفیری داعش حمایت می کرد، افزود: این حمایت تا جایی پیش رفت که این گروهک تروریستی قلمرو حکومت خود را گسترانیده بود و درصدد بود اسلام را در قلمرو اسلام بشکند و حیثیت و عزت اسلامی را در سرزمین اسلامی از بین ببرد؛ اما این اتفاق نیفتاد.
این مدرس دانشگاه و محقق تاریخ اسلام اضافه کرد: تکفیری ها بر این باور بودند که حداقل 20 سال در منطقه فاجعه آفرینی آنها ادامه خواهد داشت ولی دست قدرت خداوند از آستین رزمندگان مسلمان مقاومت اسلامی بیرون آمد و با شکست داعش، حیثیت آمریکا لکه دار شد.
قنبری بیان کرد: با از بین رفتن گروهک داعش بیش از صدها میلیارد دلار سرمایه گذاری دشمن و ابهت پوشالی سران استکبار درهم شکست.
وی ادامه داد: شکست های پی در پی استکبار و عزت و سربلندی ملت ایران موجب شد دشمنان اسلام دست به کار شوند تا به هر شکل ممکن اسلام شکل نگیرد.
وی افزود: ملت ایران اگر لازم باشد صدها بار با همه موجودیت خود پای انقلاب اسلامی خواهد ایستاد و ضرباتی محکم تر از 9 دی بر پیکره دشمن وارد می کند.
وی گفت: آنچه توسط آمریکا و سرسپردگان این کشور نظیر آل سعود در حال اجرا است، ریشه در انفعال و درماندگی آنها دارد؛ چراکه آل سعود به عنوان پیکره یهودی و خط مقدم فتنه در مواجهه با انقلاب اسلامی درمانده شده است.
این مدرس دانشگاه و محقق تاریخ اسلام گفت: عده ای در چنین شرایطی زمینه را برای ایجاد فتنه و فساد فراهم دیدند اما نیروهای نظامی و انتظامی با حضور باشکوه و مقتدرانه تبهکاران را شناسایی و از امنیت و عزت مردم دفاع کردند.
قنبری اضافه کرد: انتظار مردم ایران از قوه قضاییه این است که با تمام قدرت و توان ریشه فتنه، فساد و عوامل موثر در بروز این ناامنی ها را بخشکانند.
وی بیان کرد: ملت ایران با وجود کاستی و کمبودها پای آرمان های انقلاب ایستادند و مشکلات ناشی از تحریم را از زمانی که به اسلام آری گفتند، تحمل کردند.
وی تاکید کرد: ملت ایران هیچگاه از تحریم و فشار دشمن نهراسیده است و این ملت زبونی، خواری و ذلت را نمی پذیرند.
بیش از هزاران تن از اهالی دارالمومنین همدان عصر چهارشنبه در حرکتی اعتراضی علیه ناارامی های اخیر اقدام به راهپیمایی از میدان امام خمینی (ره) شهر همدان تا میدان آرامگاه بوعلی سینا کردند.
7526/2090
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.