به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، اوضاع نامطلوب مالی 2 باشگاه و رسیدگی نکردن به خواسته بازیکنان سبب شده تا برخی از آنها خواستار فسخ قراردادهای مالی خود شوند.
برخی از بازیکنان پیشنهادهایی از تیم های مدعی صعود در گروه های سه گانه لیگ 2 دارند و معتقدند با توجه به مشکلات مالی بهتر است نسبت به فسخ قرارداد اقدام شود.
پاسی ها تاکنون نزدیک به 25 درصد و شهرداری چی ها نیز 20 درصد از قراردادهای مالی خود را دریافت کرده اند و با توجه به پنج بازی باقی مانده تا پایان دور مقدماتی بازی ها و احتمال ضعیف در صعود این 2 تیم، نگرانی هایی را بابت پرداختی به بازیکنان ایجاد کرده است.
بازیکنان می گویند قرارداد مالی کم آنها نباید با دریافتی های ناچیز مواجه شود و این وضعیت در زندگی روزمره آنها نیز اختلال ایجاد کرده است.
مدیرعامل باشگاه پاس پیرامون مسایل پیش آمده، گفت: فسخ هرگونه قرارداد با نظر مستقیم سرمربی تیم خواهد بود.
محمدتقی رحیمی افزود: مشکلات مالی در تمامی تیم ها وجود دارد منتهی باشگاه در قبال قراردادهای مالی بازیکنان نیز مسئول است و پیگیر حل مشکلات مالی هستیم.
وی بیان کرد: رقم دریافتی بازیکنان پاس به نسبت سایر تیم های گروه C مطلوب بوده و سعی داریم در هفته های آتی نیز درصد پرداختی به بازیکنان را افزایش دهیم.
وی خاطرنشان کرد: هدف ما صعود تیم به دور دوم است منتهی انتظار داریم بازیکنان در پنج بازی باقی مانده بتوانند نتایج خوبی را رقم بزنند.
مدیرعامل باشگاه شهرداری همدان نیز در این باره گفت: پیگیری برای حل مشکلات مالی تیم همواره مورد توجه بوده و تاکنون در حد توان توانسته ایم نسبت به کاهش دغدغه های مالی اقدام کنیم.
امیرحسین اسکندریان افزود: همچنین قرار است تا قبل از این مسابقه نسبت به پرداخت درصدی از قراردادهای مالی بازیکنان اقدام کنیم.
وی خاطرنشان کرد: سعی ما حل مشکلات است منتهی انتظار می رود در پنج بازی باقی مانده نیز بازیکنان در کسب نتایج مطلوب تلاش کنند.
تیم های پاس و شهرداری نمایندگان فوتبال همدان در لیگ 2 کشور هستند و هر 2 تیم در خطر سقوط به لیگ دسته سه کشور قرار دارند.
پنج بازی سرنوشت ساز پیش روی هر 2 تیم در دور مقدماتی لیگ دسته 2 کشور است و این در حالی است که پاس با 17 امتیاز در رتبه هفتم و شهرداری با 16 امتیاز در رده نهم جدول یازده تیمی گروه سه لیگ دسته 2 فوتبال کشور قرار دارند و سه تیم انتهای جدول به لیگ دسته سه کشور سقوط می کنند.
7520/2090
گزارش از: میثم ناصرنژاد** انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.