به گزارش ایرنا بی پولی و دلسردی جوانان پاس از نبود حمایت های لازم باعث شده تا نتوانند امسال نتایج خوبی را کسب کنند و با گذشت هشت هفته از رقابت ها تنها یک پیروزی نتیجه مثبت این تیم بوده است.
جوانان پاس همدان به رغم توانایی و استعداد لازم و ارایه بازی های خوب، اما به لحاظ انگیزه و روحیه از شرایط مطلوبی برخوردار نیستند.
شاگردان سعید باقر در هفته های اخیر نتوانستند امتیازهای لازم را کسب کنند و همین مساله باعث شد تا در یک قدمی سقوط قرار بگیرند.
فقدان حمایت های لازم از سوی مسئولان و هزینه های شخصی سرمربی تیم باعث شد تا آنها قبل از پایان نیم فصل اول مسابقات در جایگاه مطلوبی قرار نگیرند.
جوانان پاس در حالی امروز باید در مقابل گهردرود قعرنشین بازی ها به میدان بروند که شب گذشته به دلیل بی پولی در منزل شخصی یکی از بازیکنان درودی تیم پاس اسکان یافتند.
این وضعیت باعث انتقاد گسترده فوتبال دوستان همدانی در فضای مجازی شد و خواستار رسیدگی مسئولان به وضعیت نابسامان جوانان پاس شدند.
تیم جوانان پاس را 85 درصد از بازیکنان بومی تشکیل می دهد و همگان انتظار دارند به این تیم که آینده سازان فوتبال پاس محسوب می شوند، رسیدگی شود.
سعید باقری سرمربی تیم جوانان پاس با ابراز تاسف از شرایط فعلی تیمش گفت: قصد ما در ابتدای فصل صعود به لیگ برتر بود اما وقتی حمایتی صورت نگیرد، انتظار نتیجه ایده آل نیز غیرمنطقی است.
وی افزود: هم اکنون با هدف بقا در لیگ دسته یک کشور به میدان می رویم و امیدوارم شرایط تیم به لحاظ حمایتی بهبود یابد.
وی اضافه کرد: تیم ما نیم فصل دوم را برای بازتوانی و ایجاد تغییرات مثبت فرصت دارد و انتظار داریم مسئولان گوشه چشمی به پاس داشته باشند.
سرپرست تیم پاس همدان نیز گفت: گروه پاس بسیار سخت و پرهزینه است چرا که با تیم های جنوب کشور بازی داریم و به جز دو سه بازی، مابقی دیدارها در خوزستان برگزار می شود.
صادق ترابی افزود: با این شرایط نمی توان انتظار معجزه از تیم داشت و همین که بتوانیم در لیگ یک امتیاز خود را حفظ کنیم، کار بسیار بزرگی است.
پاسی ها در گروه یک لیگ دسته اول جوانان کشور با تیم های استقلال اهواز، بهمن دزفول، گهر زاگرس درود، ملی حفاری اهواز، آب منطقه‌ای کرمانشاه، نفت امیدیه، نفت ‏آبادان و پتروشیمی ماهشهر هم گروه هستند.
لیگ دسته یک جوانان کشور در سه گروه برگزار می شود و از هر گروه سه تیم به مرحله پایانی صعود کرده و در مرحله دوم مسابقات را در 2 گروه به ‌صورت مجتمع انجام می‌دهند و در ‏نهایت چهار تیم به مرحله پایانی صعود می‌کنند.‏
در مرحله پایانی مسابقات به صورت مجتمع برگزار خواهد شد تا 2 تیم به لیگ برتر جوانان فصل 97-98 صعود کنند ضمن اینکه از هر گروه یک تیم به مسابقات مناطق فصل 97-98 سقوط می‌ کند.
پاسی ها هم اکنون در قعرجدول گروه یک لیگ دسته اول جوانان کشور قرار دارد و در صورت پیروزی در بازی امروز مقابل گهر درود می تواند چند پله در جدول رده بندی بازی ها صعود کند.
7520/1181
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشاردهنده:الهام تدین
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.