رسول منعم روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مهرداد نجفی، محمدرضا اقبالی، مهدی سیاری و علی ملکی منصور ورزشکاران همدانی اعزامی به بازی های پاراآسیایی جوانان هستند.
وی اضافه کرد: سومین دوره بازی های پاراآسیایی جوانان هفدهم تا بیست و سوم آذر ماه در ابوظبی امارات برگزار می‌شود و دونده های همدانی از فردا یکشنبه پیکار خود را در این مسابقات آغاز می کنند.
منعم بیان کرد: هر چهار ورزشکار دو و میدانی همدان اعزامی به این دوره از رقابت‌ها بخت اصلی کسب مدال محسوب می‌شوند.
وی خاطرنشان کرد: تیم ملی گلبال جوانان کشورمان را محمدکرم کولیوند مربی توانمند شهرستان تویسرکان از توابع استان همدان به عنوان سرمربی هدایت می‌کند که این تیم نیز از مدعیان اصلی قهرمانی به شمار می ‌رود.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان با قدردانی از هیات نابینایان و کم بینایان همدان در فراهم آوردن آماده سازی این قهرمانان، یادآور شد: شناسایی و پرورش استعدادها گام مهمی در توسعه ورزش این قشر از جامعه است و هیات نابینایان و کم بینایان استان کمک شایانی در این راه داشته است و یکی از هیات های ورزشی موفق به شمار می رود.
وی حضور چهار دونده نابینای دانش آموز همدانی در رقابت های پاراآسیایی را نشان از توانمندی آنان در عرصه های قهرمانی دانست.
2 هزارو 395 مددجوی کم بینا و نابینا زیرپوشش بهزیستی این استان هستند و از خدمات آموزشی و توانبخشی، بهداشتی و درمانی این نهاد استفاده می کنند.
هم اینک بیش از یکصد ورزشکار کم بینا و نابینا در همدان فعالیت دارند.
7520/2090
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.