علی ضمیری کامل روز یکشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا، اظهار کرد: براساس برنامه ریزی صورت گرفته مجامع انتخاباتی هیات های ورزشی جودو، اسکواش، ورزش های نابینایان و کم بینایان، بسکتبال، بدمینتون، ورزش های ناشنوایان، دوچرخه سواری، سوارکاری، شطرنج و ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی نیز تا پایان امسال برگزار می شود.
وی اضافه کرد: توجه ویژه‌ای به برگزاری مجامع سالیانه هیات های ورزشی داریم و از هیات درخواست شده نسبت به برگزاری این مجامع اهتمام جدی داشته باشند.
ضمیری کامل خاطرنشان کرد: برگزاری مجمع از مفاد اساسنامه هیات های ورزشی است و دست کم سالی یک ‌بار برگزار می شود که درگذشته شاهد کوتاهی برخی رشته‌ها در برگزاری آن بودیم.
وی اضافه کرد: امسال 5 هیات ورزشی جانبازان و معلولین، بوکس، پینگ پنگ، اسکیت و پزشکی و ورزشی نسبت به برگزاری مجامع سالیانه خود اقدام کردند.
وی با اشاره به اثرگذاری مجامع سالیانه، بیان کرد: به‌ طور قطع حضور رئیسان فدراسیون‌های ورزشی کشور به ‌منظور شرکت در نشست‌های مجامع انتخاباتی، سالیانه و سرکشی از هیات ای ورزشی و پیگیری امور مربوطه به رشته‌های تحت پوشش استان، برای ورزش همدان مفید و اثرگذار خواهد بود.
وی افزود: همچنین از ابتدای سال تاکنون مجامع انتخاباتی هیات های ورزش های همگانی، هندبال، کاراته، تیروکمان، دوومیدانی و گلف برگزار شده است.
همدان دارای 48 هیات ورزشی است و حدود 70 هزار ورزشکار به صورت سازمان یافته زیر پوشش این تعداد هیات ورزشی در سطح استان همدان فعالیت می کنند.
7520/2090
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.