کامران حمزه روز یکشنبه در نشست اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همدان، افزود: اجرای طرح کرامت یک کار مبارک و مناسبی است که تاثیر بسزایی در پیشگیری از گرایش به اعتیاد دارد.
وی تاکید کرد: باید این باور غلط را که تنها فرزند همسایه، فامیل و بستگان در معرض مواد و اعتیاد هستند، از ذهن دور کرد و خانواده ها باید بدانند که اعتیاد در کمین فرزند آنها است.
دادستان عمومی و انقلاب همدان گفت: در صورت راهیابی امر پیشگیری از اعتیاد به درون خانواده ها، می توان با کمترین هزینه، بیشترین بهره را برد و در مبارزه با این افیون موفق بود.
حمزه افزود: موضوع مواد مخدر تنها عرضه مواد افیونی توسط قاچاقچیان و مصرف آن توسط معتادان نیست؛ بلکه یک شبکه پیچیده و توطئه ای ریشه دار بر علیه ملت ایران است.
وی توضیح داد: با بررسی جغرافیای کشت مواد مخدر در افغانستان، براحتی می توان به توطئه استکبار علیه کشورمان پی برد.
دادستان همدان اضافه کرد: نقشه های محل کشت مواد مخدر در افعانستان بیانگر این است که پیشتر در مناطقی بسیار دورتر از مرزهای ایران این مواد افوینی کشت می شد؛ اما هم اینک در مجاورت مرزها کشت می شود.
وی تاکید کرد: بنابر این باید برای موفقیت در این مبارزه بحث آموزش به خانواده ها به ویژه برگزاری دوره های آموزشی در دانشگاه ها مورد توجه قرار گیرد.
7526/2090
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.