به گزارش ایرنا کیکاووس سعیدی روز یکشنبه در مجمع انتخابات هیات گلف استان همدان اظهار کرد: انتظار داریم در این مسیر سرنوشت ساز و مهم، افراد توانمند در راس هیات های گلف استان ها مسئولیت بگیرند تا بتوانیم برنامه پیشبردی فدراسیون را به خوبی در سطح استان ها اجرایی کنیم.
وی اضافه کرد: المپیکی شدن رشته گلف مسئولیت ما را دوچندان کرده است و به همین جهت از روسای گلف استان ها می خواهیم تا ضمن شناسایی استعدادها، نسبت به آموزش های آکادمیک و تخصصی اقدام کنند تا بتوانیم با پرورش استعدادهای نخبه، سهمیه المپیک را کسب کنیم.
سعیدی بیان کرد: با این حال بودجه فدراسیون بسیار محدود است و از این رو انتظار داریم افرادی در سطح استان ها مسئولیت قبول کنند که بتوانند نسبت به جذب سرمایه و برنامه ریزی مطلوب اقدام لازم را داشته باشند.
رئیس فدراسیون گلف با تاکید بر طرح استعدادیابی در کشور افزود: باید چرخه استعدادیابی در سطح استان های کشور را فعال کنیم و در همین راستا سال گذشته در پنج استان طرح استعدیابی انجام شد.
وی اضافه کرد: امسال نیز در استان همدان این استعدیابی را انجام خواهد شد و با اجرایی شدن طرح مرکز آموزش های تخصصی استعدادیابی گلف در سراسر کشور این ورزش را ارتقا می یابد.

** ابراز رضایت از عملکرد گلف همدان
رئیس فدارسیون گلف کشور از وضعیت این رشته ورزشی در همدان ابراز رضایت کرد و گفت: امسال میزبانی همدان با توجه به زمین استاندارد و مجهز در رشته مینی گلف، بسیار مطلوب بود و عملمرد هیات گلف استان در برگزاری این رویداد قابل تقدیر است.
وی بیان کرد: همدان از لحاظ رنکینگ کشوری در جایگاه خوبی قرار دارد و جزو پنج استان برتر در سال گذشته بود.
سعیدی با بیان اینکه همدان در زمینه بیمه ورزشکاران رشته گلف نیز در سال گذشته در صدر دیگر استان ها قرار داشت، افزود: انتظار داریم این روند روبه رشد با فعالیت چشمگیر در دوره جدید ریاست هیات گلف استان اجرایی شود.
کیکاوس سعیدی رئیس فدراسیون گلف برای حضور در مجمع انتخاب رئیس جدید هیات گلف همدان به این شهر سفر کرده است.
7520/2090
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.