ابراهیم مولوی روز پنجشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: همانطور که پیاده راه بوعلی با همکاری بسیار مطلوب اصناف، کسبه و مردم و مساعدت مسئولان دستگاه های اجرایی مرتبط به خوبی اجرا شد، پیاده راه اکباتان نیز به عنوان یکی از تاریخی ترین مناطق شهر همدان نیازمند همکاری همه جانبه است.
وی اضافه کرد: اجرای این طرح موجب پویایی و زنده شدن خیابان اکباتان خواهد شد و به طور حتم مشابه خیابان بوعلی، جلوه خاصی به این خیابان می بخشد.
مولوی افزود: شورا و شهرداری همدان همراه با اتاق اصناف باید برای توسعه و آبادانی شهر و رونق اقتصادی جامعه، همکاری و همفکری بیشتری داشته باشند.
مولوی بابیان اینکه اجرای موفق طرح های عمرانی با مشارکت شهروندان محقق می شود، اضافه کرد: پیاده راه بوعلی با همکاری و همراهی اصناف، کسبه و مردم موفق اجرا شد و امروز این پیاده راه مایه مباهات شهر همدان در کشور است.
وی اظهار کرد: به طور قطع اگر در این راستا هم افزایی و همفکری باشد، این تعامل دوسویه می تواند به اجرای موفق طرح یاد کمک شایانی کند.
مولوی با بیان اینکه زنده و پویا کردن خیابان اکباتان از اهداف ما در اجرای طرح پیاده راه سازی است، یادآور شد: با توجه به بسته شدن این مسیر، بازگشایی آن زمان بر است و شهرداری نیازمند همکاری و همراهی کسبه و مردم منطقه است و می طلبد در این زمینه تا بازگشایی معبر صبر و شکیبایی داشت.
به گزارش ایرنا، طرح پیاده راه میدان امام خمینی(ره) و خیابان اکباتان شهر همدان با پیش بینی اعتبار 59 میلیارد ریال در 6 ماه اجرایی می شود.
این طرح هم اینک به عنوان یکی از مهمترین طرح های عمرانی مدیریت شهری به شمار می رود.
7520/2090
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.