به گزارش روز یکشنبه ایرنا، رئیس دوره یی شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب استان همدان در متنی که در کانال های تلگرامی منتشر کرد، گفت: در جلسه ی هفتگی این شورا پس از بحث و بررسی درباره موضوع، دبیران و نمایندگان احزاب اصلاح طلب، با توجه به پیشینه موفق مدیریتی و دیدگاه های اصلاح طلبانه دکتر غلامی، با وجود برخی نقدها، به اتفاق آرا از وی حمایت کردند.
فخرالدین حیدریان افزود: شورای هماهنگی اصلاح طلبان همدان با توجه به سوابق مدیریتی و شخصیت دانشگاهی دکتر غلامی، وی را گزینه یی مناسب برای تصدی وزارت علوم در این شرایط دانستند.
وی گفت: اعضای شورا امیدوارند با همراهی و رای نمایندگان به ویژه فراکسیون امید، وزارتخانه مهم علوم از بلاتکلیفی خارج شود؛ چون ادامه چنین وضعیتی آسیب های جدی در فضای دانشگاهی به دنبال دارد.
به گزارش ایرنا، دکتر منصور غلامی رئیس فعلی دانشگاه بوعلی سینای همدان و گزینه پیشنهادی دولت تدبیر و امید برای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال 1332 در شهر همدان در خانواده ای مذهبی و متدین متولد شد.
وی مدرک کارشناسی خود را در سال 1355 در رشته ترویج و آموزش کشاورزی از مدرسه عالی کشاورزی همدان گرفت و از سال 1359 تا 1360 عضو جهاد سازندگی همدان و مسئول اردوگاه روستایی بود.
وی همچنین از سال 1360 تا 1362 سرپرست دانشکده کشاورزی شهرکرد وابسته به دانشگاه اصفهان و عضو جهاد دانشگاهی اصفهان بود.
منصور غلامی در سال 1364 مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته علوم باغبانی از دانشگاه تربیت مدرس اخذ کرد و در همان سال تا سال 1367 ریاست دانشکده کشاورزی دانشگاه بوعلی سینا را عهده‌ دار بود.
وی پس از آن به مدت دو سال معاونت اداری و مالی دانشگاه بوعلی سینا را بر عهده داشت و بعد از آن مجدد به مدت یک سال رئیس دانشکده کشاورزی دانشگاه بوعلی سینا شد.
غلامی در سال 1370 برای تحصیل در مقطع دکتری به دانشگاه آدلاید استرالیا رفت و در سال 1374 در مقطع دکتری رشته علوم باغبانی از این دانشگاه دانش آموخته شد و به ایران بازگشت.
وی پس از بازگشت به ایران مجدد به مدت یک سال معاون اداری و مالی دانشگاه بوعلی سینا شد و پس از آن ریاست دانشگاه بوعلی سینا را عهده ‌دار بود.
شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب استان همدان، متشکل از دبیران و نمایندگان 14 حزب اصلاح طلب هستند.
7526/
خبرنگار : علیرضا جهانگیری **انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.