محسن معصوم علیزاده روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این زائر سراها روزانه هفت هزار تن از زائران حسینی را اطعام می کنند و برای سهولت دسترسی زائران به این مکان، به زودی ایستگاه راهنمایی در میدان کربلای ورودی شهر مریانج راه اندازی می شود.
وی با بیان اینکه سال گذشته تنها یک زائرسرا راه اندازی شده بود، افزود: در هریک از زائرسراهای امسال در هر وعده غذایی، سه هزار و 500 پرس غذای گرم توزیع می شود.
وی بیان کرد: همچنین با راه اندازی ایستگاه بزرگ فرهنگی، درمانی و خدماتی اربعین حسینی شامل غرفه های دارویی، فرهنگی و امداد هلال احمر، به زائران خدمات رسانی می کنیم.

* اعزام سه موکب از مریانج به کربلا
شهردار مریانج با اشاره به اعزام سه موکب از این شهر به کربلا، گفت: تاکنون موکب امام رضا (ع) وابسته به ستاد بازسازی عتبات عالیات شهر مریانج و موکب حسن ابن علی (ع) ویژه زائران خیر این شهر، به کربلا اعزام شدند.
معصوم علیزاده بیان کرد: همچنین کوکب امام حسن مجتبی (ع) نیز از سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات تهران و با کمک های مردمی، از مریانج به کربلا اعزام شد.
وی یادآوری کرد: تمهیدات لازم برای تامین وسایل گرمایشی و جیره غذایی هفت هزار نفر در مواقع ضروری و بحرانی نیز اندیشیده شده است.
شهر مریانج واقع در پنج کیلومتری غرب شهرستان همدان مسیر اصلی تردد زائران کربلا از شهرهای مرکزی کشور است.
این شهر نزدیک به 10 هزار نفر جمعیت دارد.
سال گذشته بیش از یک میلیارد ریال از سوی خیرین شهر مریانج برای خدمات دهی لازم به زائران اربعین حسینی هزینه شد.
7520/2090
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.