سردار بخشعلی کامرانی صالح در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه همدان، افزود: در مدت یاد شده 38 هزار فقره پرونده‌ قضایی و 355 هزار فقره ابلاغ اوراق قضایی تشکیل شده است و 796 شهروند به سامانه 197 تماس گرفته و به بیان مشکلات خود پرداخته اند.
وی با بیان اینکه در راستای اجرای شعار سالجاری، مبارزه با قاچاق کالا به طور جدی در دستور کار این نهاد قرار گرفته است بیان کرد: در حوزه کالای قاچاق 700 تن دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه در نیمه نخست امسال 19 هزار فقره گذرنامه و 51 هزار فقره گواهینامه صادر شده است، عنوان کرد: شماره‌گذاری چهارهزار موتورسیکلت و 6 هزار خودرو از دیگر اقدامات نیروی انتظامی استان است.
وی ادامه داد: خانواده ها باید نسبت به حضور فرزندان خود در حوزه فضای مجازی توجه بیشتری داشته باشند چرا که بسیاری از آسیب های اجتماعی در جامعه به وسیله بی اطلاعی صورت می گیرد و والدین می توانند با نظارت بیشتر بر فرزندان خود مانع از وقوع بسیاری از حوادث شود.
سردار کامرانی صالح با اشاره به اینکه رواج مواد مخدر صنعتی در جامعه گسترش یافته است، افزود: اقدام های گسترده ای برای جلوگیری از ورود مواد مخدر سنتی به کشور انجام شده است، اما تولید مواد مخدر صنعتی که بسیار خطرناک تر است، در هر جایی تولید می شود و خانواده ها باید نظارت بیشتری بر فرزندان داشته باشند.
وی با تاکید بر اینکه هدف نیروی انتظامی ایجاد امنیت و آرامش در جامعه است، اظهار کرد: پیشگیری از جرم یک اولویت است که باید به صورت جدی در دستور کار قرار بگیرد.
کامرانی‌ صالح از فضای مجازی به عنوان یکی از تهاجمات فرهنگی دشمن یاد کرد و گفت: دشمن به دلیل قدرت بازدارندگی ایران، جرات تجاوز به خاک کشور را ندارد اما از طریق فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای تلاش دارد به ملت ضربه بزند.
وی با بیان اینکه پلیس فتا به شدت فضای مجازی را رصد می کند، اظهار کرد: خانواده ها باید نسبت به حضور فرزندان در این فضا نظارت بیشتری داشته باشند و پیش از قوع حادثه ای ناگوار، اطلاعات خود را به پلیس اطلاع رسانی کنند.

***محور برنامه های هفته نیروی انتظامی در همدان، فرهنگی - اجتماعی است
فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه این نهاد در هفته نیروی انتظامی 130 برنامه اجرا می کند بیان کرد: اکثر موضوعات برنامه ها اجتماعی و فرهنگی است.
وی با تشریح اقدام های این نهاد در 6 ماهه نخست امسال، گفت: در این مدت به بیش از پنج هزار تن از سرایداران و شبگردان محلی، آموزش های لازم در راستای ایجاد امنیت بیشتر در شهر داده شده است.
7523/2090
خبرنگار: مرضیه بختیاری**انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.