به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید موسی حسینی مجد روز جمعه در آیین مجمع جهانی علی اصغر(ع) اظهار کرد: خداپرستی، اخلاص و توجه به دین در قیام کربلا از وجود امام حسین (ع) موج می زد.
وی افزود: امام حسین (ع) خون حضرت علی اصغر (ع) را به آسمان پاشید و این خون به زمین برنگشت و این امر مهر تائیدی براثبات حقانیت و مظلومیت امام حسین(ع) بود.
حجت الاسلام حسینی مجد با بیان اینکه امام حسین(ع) به راه و هدفش ایمان داشت، حضور امام با اهل بیت در کربلا، جنگ نابرابر لشکر 72 نفری و سپاه30 هزار نفری دشمن نشان از حقانیت مکتب امام حسین(ع) است.
امام جمعه اسدآباد با بر شمردن ثواب و حسنه بسیاری که خداوند در مسیر تولد و پرورش کودکان نصیب مادران می کند عنوان کرد: بهترین اندوخته برای آخرت مادر تربیت فرزند صالح است.
وی خطاب به مادران گفت: شما مادران با حضور در این آیین روحانی و معنوی فرزندان خود را بیمه حضرت علی اصغر(ع) می کنید.
حجت الاسلام حسینی مجد با تاکید برتربیت قرآنی نسل جدید ، خاطرنشان کرد: خانواده‌ها فرزندان خود را با محبت اهل بیت عصمت و طهارت پرورش دهند تا خشنودی خداوند به این وسیله جلب شود.
مادران اسدآبادی با شیر خواره هایشان در این همایش با قیام اباعبدالله تجدید بیعت و فرزندانشان را نذر قائم آل محمد کردند و مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) نیز با مدیحه سرایی مادران را در هم ناله شدن با رباب، همراهی کردند.
شهرستان اسدآباد با 100 هزار جمعیت در 45 کیلومتری همدان واقع شده است.
7527/2087
خبرنگار: زهرا زارعی** انتشار: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.