به گزارش روز پنجشنبه ایرنا وکیل ' کوتو' روز گذشته باشگاه پاس را تهدید کرد که در صورت عدم پرداخت قسط پایانی موکلش، پرونده سقوط پاس به لیگ دسته سه را توسط فدراسیون جهانی فوتبال FIFA به جریان خواهد انداخت.
مدیرعامل باشگاه پاس همدان با تایید این ادعا گفت: بهار امسال با وکیل این بازیکن خارجی توافق کردیم تا در سه قسط طلب موکلش پرداخت شود و تاکنون 2 قسط به حساب او واریز شده است.
محمدتقی رحیمی روز پنجشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا افزود: وکیل این بازیکن روز گذشته در تماس با باشگاه پاس خواستار پرداخت آخرین قسط طلب موکلش شد.
وی بیان کرد: طبق توافق صورت گرفته باید ظرف چند روز نسبت به پرداخت بدهی این بازیکن اقدام کنیم در غیر اینصورت با جریان قرار دادن پرونده مالی این بازیکن، سقوط پاس به لیگ سه قطعی خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: سال گذشته به دلیل شکایت چند سال قبل این بازیکن و بی توجهی مدیران سابق به پرونده او، شاهد کسر 6 امتیازی از تیم پاس بودیم که مانع از صعود تیم شد و حالا نیز خطر سقوط تهدید می کند.
رحیمی خاطرنشان کرد: آخرین قسط پرداختی به این بازیکن هفت هزار و 500 دلار است و اگر نتوانیم این پول را واریز کنیم، وکیل کوتو حکم سقوط پاس را از طریق فیفا به جریان خواهد انداخت.
وی افزود: فیفا نسبت به مطالبات مالی بازیکنان خارجی با هیچ باشگاهی تعارف ندارد و بی توجهی به این تعهد مالی منجر به سقوط قطعی پاس خواهد شد و حتی پس از صدور حکم نمی توانیم اعتراضی داشته باشیم.
فعالیت کوتو به سال 86 و همزمان با انتقال پاس به همدان باز می‌گردد.
7520/1181
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار:الهام تدین
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.