به گزارش ایرنا معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر در آیین بهره برداری از طرح های عمرانی بخش مرکزی ملایر اظهار کرد: در مجموع هفته دولت امسال 208 طرح عمرانی، خدماتی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر 815 میلیارد ریال در این شهرستان بهره برداری و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.
عبدالعظیم رضایی افزود: در آخرین روز از هفته دولت نیز 176 واحد مسکن روستایی با اعتبار 69 میلیارد و 150 میلیون ریال در این شهرستان به متقاضیان واگذار شد.
وی ادامه داد: همچنین مرحله دوم طرح بهسازی روستاهای جوراب با یک میلیارد و 500 میلیون ریال و قلعه جوزان نیز با اعتبار 500 میلیون ریال افتتاح شد.
رضایی بیان کرد: طبق گزارش اداره بنیاد مسکن شهرستان، 38 درصد از کل اعتبارات بهسازی و طرح هادی روستایی در دولت یازدهم به این شهرستان اختصاص پیدا کرده است.
وی با مثبت ارزیابی کردن خدمات دولت یازدهم در روستاها گفت: هم اکنون شرایط برای رشد و پیشرفت همه جانبه کشور مهیا شده و امیدواریم با آغاز فعالیت دولت دوازدهم شاهد رشد و شکوفایی بیشتر خدمات در روستاها باشیم.
فرماندار ویژه ملایر اشتغال را عمده ترین مشکل جوانان به ویژه در روستاها برشمرد و افزود: ظرفیت ها و پتانسیل های خوبی در روستاهای ملایر همچون جوراب و جوزان وجود دارد که باید برای ایجاد اشتغال از آنها بهره بگیریم.
رضایی ادامه داد: با توجه به اینکه اکثر روستاهای ملایر در حوزه کشاورزی بسیار مستعد هستند، باید برای توسعه و گسترش اشتغال در سایر حوزه ها همچون صنایع دستی مبل و منبت، مرواربافی و فرشبافی نیز تلاش کنند.
وی گفت: هم اکنون که بستر همدلی، وفاق و همراهی در دولت دوازدهم بین ارکان نظام با مشارکت عمومی مردم فراهم شده، همه شرایط برای جهش در پیشرفت همه جانیه کشور مهیا است و باید از این فرصت به خوبی استفاده کنیم.
رضایی با تاکید بر اینکه با حمایت مردم و مجلس از دولت، هم اکنون زمان این نیست که کشور را به حاشیه ببریم بیان کرد: همه موظف هستیم با کمک و حمایت دولت دوازدهم، برای رفع مشکل بیکاری و توسعه اشتغال و تولید طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب در راستای پیشرفت کشور تلاش کنیم.
در آخرین روز از هفته دولت علاوه بر افتتاح 176 واحد مسکن روستایی و بهسازی 2 روستای ملایر، ساختمان دهیاری روستای رضوانکده با اعتبار یک میلیارد ریال افتتاح و عملیات اجرایی ایستگاه آتش نشانی روستای جوزان با اعتبار یک میلیارد ریال آغاز شد.
شهرستان ملایر با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.
7528/2087
خبرنگار: معصومه موسوی**انتشار دهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.