به گزارش ایرنا عبدالعظیم رضایی روز یکشنبه در دیدار با اقشار مختلف مردم با حضور استاندار همدان در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ملایر افزود: از این تعداد 186 طرح با اعتباری بیش از 340 میلیارد ریال افتتاح و عملیات اجرایی 22 طرح با بیش از240 میلیارد ریال اعتبار آغاز می شود.
وی هفته دولت را فرصت مغتنمی برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت و بیان خدمات دولت به مردم عنوان و اظهار کرد: خدمات دولت، مجموعه خدمات نظام است که باید خدمات خدمتگزاران نظام برای مردم تبیین شود.
وی با بیان اینکه مردم با اطلاع از خدمات دولت و نظام، به خدمتگزاران خود اعتماد بیشتری پیدا می کنند، افزود: هفته دولت امسال همزمان با آغاز به کار دولت دوازدهم بود که مردم با حضور در این عرصه به دولت تدبیر و امید اعتماد کردند.
رضایی مراسم تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری را با حضور 105 نماینده کشورهای مختلف کم نظیر و نشان از عظمت ملت ایران دانست و بیان کرد: دنیا هم به تبعیت از ملت ایران، با حضور در مراسم تحلیف دکتر روحانی با جمهوری اسلامی اعلام همبستگی کرد.
وی گفت: هم اکنون که به تدبیر دولت یازدهم تعامل و روابط بسیار خوبی با دنیا داریم، این فرصت بسیار مغتنمی است که باید به نحو شایسته از آن استفاده کنیم.
فرماندار ویژه ملایر ابراز امیدواری کرد: با همراهی و همدلی که امروز بین قوا، ارکان نظام و مجموعه مدیران و مسئولان وجود دارد، به واسطه آن بتوانیم بهتر از گذشته برای حل مشکلات مردم گام برداریم.
رضایی گفت: با همتی که دولت دوازدهم دارد و همه شرایط و الزامات نیز مهیا است، باید از این فرصت در عرصه ملی و استانی استفاده کنیم.
وی تاکید کرد: طبق تاکید استاندار همدان نیز باید از هرگونه حاشیه ای که وقت مدیران را تلف می کند، پرهیز کرده و از ظرفیت های موجود برای خدمت رسانی مطلوب به مردم بهره گیریم.
وی با اشاره به شعار دولت دوازدهم مبنی بر تدبیر و امید برای تولید و اشتغال، بیان کرد: این شعار نصب العین ما است و باید برای رسیدن به اهداف و توسعه و پیشرفت همه جانبه نظام و کشور از دولت حمایت کنیم.
رضایی همچنین ثبت ملی مبل و منبت ملایر را یکی از پتانسیل های موجود برای رشد و توسعه برشمرد و گفت: با پیگیری های انجام شده و در راستای اجرای نخستین جشنواره ملایر، شهر ملی منبت، 9 هزار ثانیه تبلیغات رایگان در رسانه ملی به این شهرستان اختصاص یافت.
وی ادامه داد: در حال حاضر تیزرهای تبلیغاتی آماده شده و از روزهای آینده از شبکه های مختلف رسانه ملی پخش می شود که علاوه بر مبل و منبت، سایر جاذبه های طبیعی ، تاریخی و گردشگری ملایر نیز به کشور معرفی خواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه صنعت مبل و منبت ملایر باید به کل کشور و جهان شناسانده شود اظهار کرد: بزودی شاهد راه اندازی رادیو شهری ملایر نیز هستیم که شهر فرهنگی ملایر باید از شاخص های فرهنگی برخوردار باشد.
رضایی از استاندار همدان درخواست کرد: حمایت های لازم برای راه اندازی سریعتر رادیو شهری ملایر و برگزاری مطلوب جشنواره مبل و منبت ملایر داشته باشد.
استاندار همدان در چهارمین روز از هفته دولت با سفر به شهرستان ملایر، 19 طرح عمرانی را با اعتباری حدود 500 میلیارد ریال افتتاح و عملیات اجرایی طرح گلخانه 20 هکتاری ملایر نیز آغاز شد.
شهرستان ملایر با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.
7528/2087
خبرنگار: معصومه موسوی**انتنشار دهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.