محمدناصر نیکبخت روز یکشنبه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان اظهار کرد: نباید اجازه داد سرمایه گذار معطل بماند بلکه باید با برگزاری جلسات، ارائه پیشنهاد و رفع موانع زمینه توسعه اقتصادی را فراهم کرد.
وی اضافه کرد: با توجه به تاکید بر ضرورت حمایت از حوزه تولید به ویژه در سالجاری، دستگاه های اجرایی از جمله اداره امور مالیاتی، شرکت شهرک های صنعتی، بانک ها و شهرداری ها نسبت به تقویت حوزه تولید نسبت به گذشته بیشتر فعال شود.
وی از اداره امور مالیاتی خواست به علت تسلط به قوانین، علاوه بر ارائه راهکار برای رفع مشکلات مالیاتی واحدهای تولیدی، پیگیری های لازم را تا حصول نتیجه داشته باشد و رویه گذشته را فراموش کند.
استاندار همدان تاکید کرد: اداره امور مالیاتی، حقوق دولتی و بیت المال را وصول کند ولی این اقدام به گونه ای باشد که هیچ واحد تولیدی آسیب نبیند.
به گزارش ایرنا نیکبخت اضافه کرد: توسعه شهرک صنعتی لالجین از جمله موارد مهم است که باید انجام شود و 2 طرح آماده اجرا در این شهرک است که نیازمند همکاری اوقاف و امور خیریه و شهرداری در این زمینه هستیم.
وی افزود: با توجه به مشکلات موجود در جامعه،دوباره مردم به این دولت اعتماد کردند چراکه صداقت و شایستگی دولت یازدهم را دیدند.
استاندار همدان اظهارکرد: خدمات صورت گرفته توسط دولت یازدهم در جریان انتخابات نه تنها عنوان نشد بلکه خلاف آن نیز ذکر شد.
نیکبخت تاکید کرد: مدیران اجرایی استان باید به گونه ای اقدام کنند که تا پایان دولت دوازدهم موضوع و دغدغه بیکاری جزو مسایل روز نباشد.
نیکبخت با انتقاد از رویه فعالیت برخی بانک ها و مدیران در جریان انتخابات تصریح کرد: فعالیت شماری از بانک ها با نزدیک شدن به 29 اردیبهشت سالجاری کند شده بود گویا منتطر نتیجه انتخابات بودند.
استاندار همدان گفت: عملیات اجرایی طرح سد خرم رود تویسرکان اواخر هفته گذشته با سه هزار میلیارد ریال آغاز شد در حالیکه این طرح قبل از انتخابات آماده بهره برداری بود.
به گزارش ایرنا نیکبخت تصریح کرد: عملیات اجرایی این طرح به علت اینکه شائبه انتخاباتی نداشته باشد به بعد از انتخابات موکول شد ولی گویا شائبه انتخاباتی بودن اجرای سد زودتر ایجاد شده بود.
استاندار همدان به حضور پرشکوه مردم در انتخابات اخیر اشاره و اظهار کرد: 41 میلیون ایرانی ساعت ها در صف برای حضور در پای صندوق های رای ایستادند و پیام خود مبنی بر تداوم مسیر نظام و دولت مستقر را به زیبایی به جهان اعلام کردند.
نیکبخت اضافه کرد: کار مردم در جریان انتخابات جای تقدیر دارد همچنین از دست اندرکاران به خاطر اجرای صحیح و سالم انتخابات تشکر می کنم.
وی تصریح کرد: مجریان و ناظران انتخابات با وجود دخالت ها به خوبی کار خود را انجام دادند و مردم نیز به خوبی تصمیم گرفتند.
استاندار همدان بیان کرد: حجت الاسلام حسن روحانی هم اکنون رئیس جمهوری همه ملت ایران است و با پایان یافتن فرایند انتخابات برای توسعه و آبادانی کشور باید رقابت ها به رفاقت ها تبدیل شود.
نیکبخت اخبار منتشره در زمینه مسدود کردن چاه و تحویل ندادن کود در جریان انتخابات را تکذیب کرد و افزود: هنگام انتخابات چاهی مسدود نشد همچنین کود اضافه در انبارها وجود داشت و به مراجعه کنندگان تحویل شد.
7526/1181
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشار:الهام تدین
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.