به گزارش ایرنا امروز ملت غیور ایران از آغازین لحظات صبح در مساجد و مدارس با همراه داشتن شناسنامه در پای صندوق های رای حاضر شده اند تا با جوهری کردن انگشت سبابه خود، در پای یک تصمیم سرنوشت ساز انگشت بزنند و فردایی روشن را برای ایران اسلامی خود رقم زند.
هر کس با هر اعتقاد و حزب سیاسی و نگرش دینی از هر نژاد و قومیت در این انتخابات شرکت می کند تا به گفته ولی فقیه خود برنده بزرگ این میدان باشد.
مردم ولایت مدار دیار الوند نیز پا به پای هموطنان خود با شور و شوقی وصف ناپذیر در شعب اخذ رای حاضر شده اند تا با انداختن رای خود در صندوق، ثابت کنند هیچگاه پشت کشور و نظام را خالی نکرده و همواره برای عزت این مرز و بوم می کوشند.
حضور رای اولی ها، دختران و پسران جوان، کودکان و حتی نوزادان در آغوش مادرانشان در صف های فشرده رای گیری شهر همدان، همه و همه صحنه هایی است که هریک پیام های مهمی از سطح بالای شعور و آگاهی سیاسی مردمان این دیار را به خارج از این مرزها مخابره می کند.
امروز هر کس از هر صنف و جایگاهی از شاغل و بیکار، خانه‌دار و دانشجو، پیر و جوان همه و همه در یک صف و در کنار هم می ایستند تا در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، هم‌پیمان باهم اردیبهشت حماسه و حضور را به ثبت برسانند.
به گزارش ایرنا انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعت هشت صبح امروز(جمعه) در حدود یک هزار و 370 شعبه اخذ رای در استان همدان آغاز شد و 20 هزار تن کار اجرایی انتخابات را عهده دار هستند.
طبق آخرین آمار دریافتی از سرشماری نفوس و مسکن سال 95، یک میلیون و 288 هزار نفر معادل 74 درصد مردم استان همدان شرایط لازم برای حضور در پای صندوق های رای دارند که حدود 34 هزار و 600 نفر در این استان رای اولی هستند و برای اولین بار در انتخابات 29 اردیبهشت ماه در انتخابات حضور می یابند.
1181/6993
خبرنگار: الهام تدین**انتشار:اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.