به گزارش روز چهارشنبه ایرنا اکنون که در آستانه زمان برگزاری انتخابات سرنوشت ساز یک روز باقی نمانده است همدان حال و هوای انتخاباتی به خود گرفته و همه کوچه ها و خیابان ها مملو از پوسترهای تبلیغاتی شده است.
داوطلبان شوراهای شهر و روستا و هواداران و طرفداران کاندیدای ریاست جمهوری در آخرین روز تبلیغات تمام تلاش خود را می کنند تا بهترین تبلیغات را برای کاندیدای مورد نظر خود ارائه دهند.
مردم همدان و به ویژه جوانان و نوجوان همدانی با تجمع در ستادهای داوطلبان شوراهای شهر و روستا و ستادهای داوطلبان ریاست جمهوری و توزیع شربت و شیرنی و توزیع پوسترهای کاندیدا حال و هوای عجیببی به این شهر بخشیده اند.
مردم همدان با راه اندازی کاروانهای خودرویی شادی به ویژه در شب ها در سطح شهر و بلوار ارم بیانگر این موضوع است که همه مردم می خواهند بار دیگر در روز 29 اردیبهشت ماه حماسه ای پرشور خلق کنند و حمایت خود را از نظام جمهوری اسلامی ایران به منصه ظهور برسانند.
به گزارش خبرنگار ایرنا، در مرکز شهر همدان همانند روزهای گذشته ستادهای حجت الاسلام حسن روحانی و حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی مملو از جمعیت بود و تبلیغات برای این 2 کاندیدا به اوجخود رسید.
بسیاری از مردم و به ویژه جوانان همدانی با در دست داشتن پوستر تبلیغاتی حجت الاسلام حسن روحانی در خیابانهای اصلی شهر و ستادهای این داوطلب ریاست جمهوری در تردد هستند.
در سوی دیگر نیز هواداران حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در مقابل ستادهای خود مشغول توزیع پوستر و بروشور تبلیغاتی هستند.
کاندیدای شوراهای شهر در همدان نیز همچنان مشغول تبلیغات هستند و با شور و شوق به کار تبلیغاتی ادامه می دهند و برخی از کاندیدا نیز علاوه بر تبلیغ داوطلب خود به طور همزمان به توزیع پوستر حجت الاسلام حسن روحانی می پردازنند.
این روزها و در آستانه انتخابات بحث و گفت و گوی همه مردم در مجالس، پارک ها ، اتوبوس و تاکسی به انتخابات بر می گردد و بحث داغ کاندیدا نقل هر مجلسی شده است و اما نقطه مشترک همه بحث ها به حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات 29 ادیبهشت ماه بر می گردد.
در آخرین روز تبلیغات برای کاندیدای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تنور تبلیغات کاندیداها گرمتر و حضور مردم در مقابل ستادهای کاندیداهای مورد علاقه پر رنگ تر شده است.
انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود.
بر اساس آخرین سرشماری سال 95، یک میلیون و 288 تن معادل 74 درصد جمعیت استان همدان واجد شرایط رای دادن هستند.
انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در 29 شهر و 910 روستای استان همدان برگزار می شود و این در حالی است که 6 هزار و 470 تن برای تکیه زدن بر کرسی این شوراها نام نویسی کردند که 119 تن رد صلاحت شده و 315 نفر نیز انصراف دادند.
2087/6993
خبرنگار: زهرا پیرنیا ** انتشاردهنده: اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.