سرهنگ رضا عزیزی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در سانحه نخست که در جاده آبرومند به سمت آب باریک رخ داد یک دستگاه خودروی سواری پژو واژگون شد.
وی اضافه کرد: در این سانحه رانندگی، یک زن فوت و یک زن دیگر به کما رفت همچنین راننده وسیله نقلیه به شدت مجروح شد.
وی بیان کرد: سرعت مجاز پیش بینی شده برای این مسیر 70 کیلومتر در ساعت است ولی این خودرو با 150 کیلومتر در ساعت تردد داشته به گونه ای که از محل خروج از مسیر اصلی و واژگونی خودرو تا مکان ایستادن آن 600 متر فاصله است.
رئیس پلیس راه استان همدان اضافه کرد: سرنشینان این وسیله نقلیه از کمربند ایمنی استفاده نکرده بودند و هنگام واژگونی خودرو به بیرون پرتاب می شوند.
سرهنگ عزیزی گفت: یک دستگاه موتورسیکلت با سه سرنشین در جاده نهاوند - فیروزان به علت بی توجهی راننده به جلو با یک مانع برخورد می کند.
وی افزود: در این سانحه 2 تن از سرنشینان موتور سیکلت مجروح شده و یکی از آنها به علت شدت جراحت وارده جان خود را از دست داد.
رئیس پلیس راه استان همدان اظهار کرد: در سانحه دیگر که در 24 ساعت گذشته رخ داد یک دستگاه خودروی پراید با سرعت بالا در مقابل پادگان قهرمان با عقب کامیون برخورد می کند.
سرهنگ عزیزی افزود: در این سانحه رانندگی به دلیل بالا بودن سرعت خودروی پراید پنج سرنشین این وسیله نقلیه مجروح و به مرکز درمانی منتقل می شوند.
وی بیان کرد: همچنین بر اثر واژگونی خودروی پژو 405 در 16 کیلومتری جاده غارعلیصدر 2 سرنشین آن مجروح و مصدوم شدند.
30 تن در فروردین ماه امسال در سوانح برون شهری همدان جان باختند.
7526/2087
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.