محمد مددی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان با اشاره به برنامه‌های سفر یک روزه رئیس سازمان ملی استاندارد به استان همدان اظهار داشت: نیره پیروزبخت و هیئت همراه روز شنبه نوزدهم فروردین ماه جاری ساعت 9 صبح وارد همدان می‌شود و در ابتدای سفر با حضور در اداره کل استاندارد استان مورد استقبال قرار می‌گیرد.

وی افزود: رئیس سازمان ملی استاندارد ساعت 10 صبح با حضور در استانداری در نخستین شورای اداری استان سخنرانی می‌کند و بعد از این مراسم با حضور در دفتر امام جمعه همدان با آیت‌الله محمدی نماینده ولی‌فقیه در استان دیدار خواهد کرد.

مدیرکل استاندارد استان همدان بیان کرد: در برنامه سفر یکروزه پیروزبخت دیدار با کارکنان و پرسنل اداره کل استاندارد استان گنجانده شده و در این نشست رویکردها و اهداف سازمان بیان می‌شود.

وی با بیان اینکه رئیس سازمان ملی استاندارد با خانواده شهید برزگر دیدار می‌کند، گفت: شهید سید حسین برزگر از شهدای شاخص اداره کل استاندارد است که در سال‌های 66 و 67 مدیرکل استاندارد همدان بود و در پنجم تیر 67 در عملیات مرصاد به دست منافقان به فیض رفیع شهادت نائل آمد.

مددی تصریح کرد: برنامه سفر یکروزه پیروزبخت در ساعت 17 با بازدید از یکی از واحدهای تولیدی دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد در استان به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 606524
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.