احسان قنبری روز شنبه در دومین نشست هماهنگی برنامه های دهه فجر در کبودراهنگ اظهار کرد: 205 طرح با اعتباری بیش از 450 میلیارد ریال در دهه فجر بهره برداری می شود.
وی اضافه کرد: همچنین عملیات عمرانی 10 طرح با اعتباری حدود 100 میلیارد ریال دهه فجر سالجاری درکبودراهنگ آغاز می شود.
وی تاکید کرد: تنها طرح هایی که 100 درصد تکمیل شده است در دهه فجر بهره برداری می شود ، به این منظور قبل از بهره برداری تمامی طرح های اعلام شده توسط نهادهای مسئول مورد بررسی و بازدید قرار می گیرند.
فرماندار کبودراهنگ اظهارکرد: کمیته های 17 گانه ستاد دهه فجر این شهرستان برگزاری یک هزار و 823 عنوان برنامه فرهنگی در ایام الله دهه فجر را پیش بینی کرده است.
قنبری با تاکید بر ضرورت نوآوری در اجرای برنامه های ویژه بزرگداشت ایام دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد: برنامه ریزی اجرای برنامه های بزرگداشت دهه فجر امسال باید به گونه ای باشد که با بهره گیری از شیوه های نوین و عامه پسند شاهد اشاعه و نهادینه شدن ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی در جامعه به ویژه نسل جوان باشیم.
به گزارش ایرنا وی افزود: انقلاب اسلامی ایران الگوی کشورهای جهان و منطقه در حرکت های انقلابی و بیداری اسلامی است.
کلنگ زنی، بهره برداری از طرحهای عمرانی، عطر افشانی و غبارروبی مزار شهدا، برگزاری یادواره شهدا، دیدار و تجلیل از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، اجرای برنامه های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی، برپایی نمایشگاه، دیدار با امام جمعه مهمترین برنامه ها بود که در دومین جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان کبودراهنگ مطرح شد.
شهرستان کبودراهنگ با بیش از 155 هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان همدان قرار دارد.
7526/6993
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشار:اکبر بهاروند

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.